Ik wil een GeForce DDR kaart gaan kopen, alleen ik zag bij de min. req. dat je een AGP 2.0 slot moet hebben. Wie kan mij vertellen hoe ik dit kan checken? Heb in het boekje van m'n moederbord gekeken (een MS 6119) en kan niets vinden over AGP 1 of 2. Ik weet wel dat ie 66 en 133MHz kan, maar is dat AGP 2.0?? Anders zou het GeForce feestje wel eens niet door kunnen gaan...
Verwijderd
Maakt toch niks uit?
Eerst stond er ergens op dit forum iets over een Athlon moederboord dat alleen samen werkt met een Geforce als die op AGP1 werkt, of zoiets.......... toch?
Dus dat zou betekenen dat een Geforce ook op AGP1 werkt.
Eerst stond er ergens op dit forum iets over een Athlon moederboord dat alleen samen werkt met een Geforce als die op AGP1 werkt, of zoiets.......... toch?
Dus dat zou betekenen dat een Geforce ook op AGP1 werkt.
Verwijderd
Zeg Kamikaze:
lees eerst eens het forum voordat je rare smileys gaat tekenen.
Lees de thread goed, en je kan precies zien waar je AGPinfo kan downloaden.
Met dit programma kan je dus je AGP bus uitlezen, en is je vraag (hopelijk) opgelost.
Het is allemaal niet zo moeilijk als je denkt, gewoon een beetje je hersens gebruiken, en je komt er vanzelf wel.
Zo niet, jammer dan, en verder zoeken
lees eerst eens het forum voordat je rare smileys gaat tekenen.
Lees de thread goed, en je kan precies zien waar je AGPinfo kan downloaden.
Met dit programma kan je dus je AGP bus uitlezen, en is je vraag (hopelijk) opgelost.
Het is allemaal niet zo moeilijk als je denkt, gewoon een beetje je hersens gebruiken, en je komt er vanzelf wel.
Zo niet, jammer dan, en verder zoeken
Pagina: 1