Desktop Microfoons

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mibosa
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Onlangs heb ik een koptelefoon (dus geen headset) aangeschaft, omdat het geluid van een stereo hoofdtelefoon simpelweg gewoon veel beter is dan een gaming headset naar mijn mening. Nu was ik van plan om een losse microfoon erbij te kopen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ook wil ik er niet al teveel aan uitgeven. Zolang mensen mij maar helder kunnen verstaan zonder gekraak/geruis er doorheen is het prima. Het is tenslotte alleen voor gaming en af en toe eens skype.

Nu ben ik al verschillende desktop microfoons tegen gekomen. Van Trust tot duurdere merken, maar bij zowel de goedkope als de duurdere lees ik goede en slechte beoordelingen. Kwa microfoons lijkt de prijs niet al teveel uit te maken, als je onder de 100 euro blijft tenminste.

Wat zijn jullie ervaringen met een desktop-microfoon en wat raden jullie aan kwa prijs/kwaliteit vergelijking? Het liefst zou ik onder de 50 euro blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10 16:24
Je zou eens naar iets als een V-MODA BoomPro of een AntLion Modmic. Dat is niet wat je vraagt maar misschien wel een oplossing die je bevalt omdat je dan een headset hebt maar nog steeds een koptelefoon naar je wens.