Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste community,

ik heb sinds een 2 jaar de Madcatz RAT 3, maar sinds een korte tijd doet de cursor vaag.
De muis stopt soms voor een aantal seconden en werkt erna weer, in die tijd kan ook niet geklikt worden.
Het gekke is dat dit alleen op mijn desktop is, op de laptops en andere desktops werkt de muis prima.
andere muizen werken wel normaal op mijn desktop.

ik heb meerdere malen de drivers van de muis geherinstalleerd.
ik zit momenteel nogsteeds met het zelfde probleem en heb geen enkel idee waarom :/

zijn er toevallig mensen die dit probleem ook hadden en er een oplossing voor gevonden hebben?

~benvo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 20:08
wat voor muismat gebruik je? als dat zo'n glazen mat met het kleurtje aan de onderkant is, of als het een erg ongelijk oppervlak is waar je op werkt, gaat de sensor in die muis inderdaad problemen hebben (ervaringsdeskundige hier :P ).

Gaat het op een mooi gladde, stoffen muismat ook fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iceheart schreef op zondag 9 juli 2017 @ 15:48:
wat voor muismat gebruik je? als dat zo'n glazen mat met het kleurtje aan de onderkant is, of als het een erg ongelijk oppervlak is waar je op werkt, gaat de sensor in die muis inderdaad problemen hebben (ervaringsdeskundige hier :P ).

Gaat het op een mooi gladde, stoffen muismat ook fout?
ik gebruik de steelseries QcK.
en het gaat inderdaad op alle oppervlakten fout, tenzij het in een andere computer/laptop zit, dan werkt het overal normaal.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2017 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 20:08
Huh. Oké, dan kan ik je verder niet helpen ben ik bang.

Editie sterker nog, na googlen blijkt dat zelf dezelfde mat te zijn waarop het hier prima gaat. :P

[ Voor 48% gewijzigd door iceheart op 09-07-2017 16:23 ]