Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharonh
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-07 15:15
Hopelijk is hier iemand met meer verstand van Garmin (of Samsung?) dan ik, want ik kom er niet meer uit en de moed zakt me in de schoenen.
Heb sinds maart-april een Garmin 235. Loop elke week 3x, nooit problemen gehad met uploaden.
Loop ik gisteren m'n eerste wedstrijd en wil het horloge de loop-gegevens niet overdragen aan mijn Garmin Connect app ;( 1 uur gewacht terwijl horloge op 'overdragen' bleef staan met een wacht-cirkel. Nog vaker geprobeerd maar had geen zin. (Het vreemde is dat wel de gegevens van het fietsen er naar toe overgedragen wilde worden.) Vervolgens vandaag even een stukje gelopen en opgenomen om te kijken of dat wilde uploaden, maar nee.

Vervolgens Garmin-toestel losgekoppeld van de Garmin-app. Nu wil het toestel echter niet meer verbinden.

Dingen die ik al geprobeerd heb: App verwijderen en herinstalleren, Zowel Samsung als horloge aan-uit, horloge updaten naar nieuwste software.
Vreemd genoeg komt de zin over het "bestand met toestel-ID" niet voor op Google met een passende oplossing

Het blijft hangen op onderstaande. Mijn ervaring is dat het mailen naar Garmin meer dan 1 week kan duren en ik hoopte eigenlijk wel eerder op een antwoord ivm hardlooptrainingen van deze week
Afbeeldingslocatie: http://oi65.tinypic.com/sdz7zn.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Sharonh op 09-07-2017 11:57 . Reden: extra info ]