Keramische tegels, welke winkel?

Pagina: 1
Acties:
  • 6.803 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-04 20:21
Hi, ben op zoek naar een betonlook tegel, rond de 60x60cm. Ben bij verschillende tegelboeren geweest in de randstad, maar echt wat is dat duur. Gemiddelde prijs tussen de 40-60 euro per m2, exclusief leggen, wat vaak nog eens 20-30 euro per m2 kost.

Heeft er iemand tips of ervaring met het kopen van een tegelvloer? Ik heb ongeveer 100m2 nodig. Dus elke euro goedkoper levert al gelijk geld op :)

Ben ook benieuwd of er tips uit België of Duitsland zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Zelf was ik erg content met de aanbod, prijzen en korting bij:
Tegelwinkel Bottendaal in Nijmegen.
Voor de rest viel mij ook in de Achterhoek, regio Arnhem op dat veel tegelboeren relatief hoge prijzen hebben.
Met winkelen in Duitsland, België heb ik geen ervaring.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Voor ons zitten ze in de buurt (Voorst), voor jou dus waarschijnlijk niet, maar je zou eens bij http://detegelschuur.nl/ kunnen kijken. Hebben er zelf goede ervaring mee :) .

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:27
Mijn ervaring is dat het in Duitsland idd stukken goedkoper is, maarja ik woon vlak aan de grens, dus zelf ophalen geen probleem.

Kijk eens bij hornbach in duitsland bijv : http://www.hornbach.de/sh.../S13959/artikelliste.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:04
Goed topic! Wij zitten in de zelfde situatie, maar zoeken een iets grotere maat, zeg 120*120 of zelfs 150*150.

Iemand tips waar ze dergelijke maten in betonlook verkopen, en die ook nog betaalbaar zijn?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hutch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:52
Afhankelijk van het merk tegel dat je zoekt hebben wij voor Kronos, Douglas & Jones en Fondovalle een prima prijzen geoffreerd gekregen bij Tegelhuis Montfoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
Thanks voor de reacties al, daar kan ik wel wat mee :) Hornbach lijkt me inderdaad even goed om te gaan kijken, zelf nog niet aan gedacht. Volgens mij zit er qua prijs weinig verschil tussen de NL en DE Hornbach.

Heb een tegel gezien van <20 euro per m2, dus als die in het "echt" er ook goed uitziet dan zou dat hem zomaar eens kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
Napsju schreef op zondag 9 juli 2017 @ 11:16:
Goed topic! Wij zitten in de zelfde situatie, maar zoeken een iets grotere maat, zeg 120*120 of zelfs 150*150.

Iemand tips waar ze dergelijke maten in betonlook verkopen, en die ook nog betaalbaar zijn?
Jan Groen in Bleiswijk had er een aantal, maar die zijn wel echt duur. Ik dacht rond de 100 euro per m2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Dat bedoel ik. 100 euro per m2.. :X

Lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:19
Zal wel zekere kwaliteit zijn dan.
Laatst bij iemand houtlook tegel gezien die "tenminste betaalbaar" was en nu de vloer ligt is deze gewoon echt niet mooi. (mijn mening :-) ) Tegels lijken bol te zijn, hoewel goed gelegd lijkt de vloer wel een kasseienstrook. (weer mijn mening)
Zo'n vloer leg je voor 30 jaar, ik zou me al die tijd ergeren aan een lelijke vloer en dan is goedkoop duurkoop.
Hoewel er onder de 100 euro de m2 vast ook wel iets moois te vinden is.

[ Voor 26% gewijzigd door miles op 09-07-2017 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:44
Impermo tegels in België heb ik wel goede ervaringen mee.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzu
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
3x3 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 11:10:
Zelf was ik erg content met de aanbod, prijzen en korting bij:
Tegelwinkel Bottendaal in Nijmegen.
Voor de rest viel mij ook in de Achterhoek, regio Arnhem op dat veel tegelboeren relatief hoge prijzen hebben.
Met winkelen in Duitsland, België heb ik geen ervaring.
Ik ga daar binnenkort ook mijn keramische tegels bestellen, ben je nog steeds tevreden? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Wizzu schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:18:
[...]

Ik ga daar binnenkort ook mijn keramische tegels bestellen, ben je nog steeds tevreden? :)
Ja. Ze liggen er nog steeds, zijn als nieuw niets is gebroken, maar dat laatste zal ook doordat ze waarschijnlijk goed gelegd zijn.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Totaaltegel

Ik heb daar zeer goede ervaringen mee. Heb daar indertijd leistenen tegels gekocht. Mijn tegelzetter (en dat is een pro) was zeer te spreken over de kwaliteit. Toen hij hoorde wat ik ervoor betaald heb verslikte hij zich in z'n koffie; voor die prijs kon hij ze zelf niet aankomen via de groothandel.

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzu
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
3x3 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:20:
[...]

Ja. Ze liggen er nog steeds, zijn als nieuw niets is gebroken, maar dat laatste zal ook doordat ze waarschijnlijk goed gelegd zijn.
Erg fijn om te horen, bedankt voor je snelle reactie! Side note: ondertussen zijn ze verhuisd naar Malden en heet het nu Doddendaal Tegelshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-04 19:06
Je zou eerst kunnen kijken welke tegel je mooi vindt en dan contact opnemen met een paar tegelboeren wat het moet gaan kosten. Zo heb ik het gedaan en dat scheelde 20% tussen hoogste en laagste prijs. Het enige wat ik daarvoor heb hoeven doen is wat mail rondsturen (en natuurlijk eerst uitzoeken wat je mooi vindt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Wij zijn uiteindelijk geslaagd bij Fliesen Hüning in Bocholt. 90*90 in betonlook voor €34 per m2. Prachtig geworden! Gratis levering in heel NL. Betaling per overboeking ná levering. Zo goed van vertrouwen, die Duitsers.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:17
Balotti even op Googlen zijn wij erg tevreden over. We zijn ooit begonnen met oriënteren bij van die tegel design studio’s. Echter zijn hier de prijzen extreem hoog, zoals je al bent tegen gekomen.
Wij wilden absoluut geen “geprinte” tegel, maar ook een betonlook 60x60. Wij zijn gegaan voor de Caesar Slab Silver wat wij een erg mooie tegel vinden door het reliëf in de tegel. Hopelijk heb je er iets aan 😄

Edit; prijs per m2 die wij betaald hebben is circa 24 euro.

[ Voor 6% gewijzigd door Onno_Devine op 14-11-2018 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukbo
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 16-12-2022
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door tweakduke op 23-11-2022 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcw82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 21:53
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door tweakduke op 23-11-2022 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:35

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Oude topics laten we rusten en schoppen we niet omhoog om producten aan te bevelen. Topic gaat op slot.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.