Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zal ik mijn laptop ruilen voor de volgende?

Pagina: 1
Acties:

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 21:17
Ik wil van mijn laptop af en gaan voor een lichtere, kleinere versie aangezien ik er niet meer op game.

Ik heb de pricewatch: Medion Erazer X7835 (430018480, Qwerty)

Iemand heeft de pricewatch: Apple iPad Air 2 Wi-Fi + Cellular 128GB Zilver, pricewatch: Asus L403SA-WX0026T-BE en 350 euro aangeboden in ruil.

Goede deal in jullie ogen of niet?

Thanks!

[ Voor 38% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 25-07-2017 12:11 ]

• DeVliegendeNLer
Iemand hier een antwoord voor? :)

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:42

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Persoonlijk zou ik de Medion los verkopen en met het geld wat je daarvoor terugkrijgt een kleinere laptop kopen. Ondanks de dual-core is zo'n Pentium N3700 niet denderend snel en 4GB is ook niet ruim :)

• DeVliegendeNLer
DaMarcus schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:39:
Persoonlijk zou ik de Medion los verkopen en met het geld wat je daarvoor terugkrijgt een kleinere laptop kopen. Ondanks de dual-core is zo'n Pentium N3700 niet denderend snel en 4GB is ook niet ruim :)
Thanks! Is ook een goed idee, maar qua dagwaarde? Veel verschil? Ook ben ik van plan om voor de Ipad dan een toetsenbord te kopen. Dan heb je een vrij leuke tablet/laptop :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

DeVliegendeNLer schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 14:32:
[...]

Thanks! Is ook een goed idee, maar qua dagwaarde? Veel verschil? Ook ben ik van plan om voor de Ipad dan een toetsenbord te kopen. Dan heb je een vrij leuke tablet/laptop :)
Dagwaardes doen we niet geheel aan (indicaties voor tweedehands spullen leverden vaak discussies op).

Het kan zomaar zijn dat jij veeel meer plezier hebt aan de ruil en dat is natuurlijk ook wat waard (niet in geld maar in tevredenheid).

Ben het wel eens met @DaMarcus dat de specs niet heel denderend zijn en dat het plezier / snelheid ondergeschikt wordt aan de (mooie) deal die is geboden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof