Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Probeer ze eens uit te lezen met Aida, dat geeft een stuk meer info en met een beetje geluk een versienummer.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Verwijderd
Wat is nu jou vraag?
Mocht het om de aansprakelijkheid gaan dan had je een topic in het shoppingforum moeten openen.
Wil je hulp bij het realiseren van de juiste snelheid?
Geef eens aan wat je dan al geprobeerd hebt, laatste uefi met de nieuwe AGESA to 1.0.0.6a code geïnstalleerd?
Mocht het om de aansprakelijkheid gaan dan had je een topic in het shoppingforum moeten openen.
Geef eens aan wat je dan al geprobeerd hebt, laatste uefi met de nieuwe AGESA to 1.0.0.6a code geïnstalleerd?
Instellen van snelheid is issue niet. Ik denk dat dit bij shoppingforum hoort. Ben inmiddels bezig met Corsair zelf over dit issue. Maar het heeft te maken met manufacturedate welke versie het is.Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2017 @ 08:32:
Wat is nu jou vraag?
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.