Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Topicstarter
Hier mijn stelling:

Ik heb een ASUS Prime X370 PRO

Om deze aan de praat te krijgen heb ik gekocht:

Corsair CMU16GX4M2C3000C15 geheugenset conform de QVL PRIME_X370-PRO_Memory_QVL_20170522.pdf

In dit document (waarvan ik gelukkig een kopie heb) staat dat deze memory met DOCP2933 zonder probleem moet werken.

In de nieuwe PDF van PRIME_X370-PRO_Memory_QVL_20170704.pdf staan er opeens een versie nummer bij.

Het probleem is dat ik dus de modules niet op geadverteerde snelheid aan de praat krijg. Dus ik blijf steken op 2800 in plaats van 2933.

Wie kan ik nu aansprakelijk stellen? Ik wil namelijk met dit geheugen draaien op 2933 en niet op 2800 of lager en nergens ze ik op de verpakking een versienummer staan en bij de winkel kan ik ook net selecteren op versienummer.

Hoe krijg ik nu de goede modules?

[ Voor 61% gewijzigd door Wim-Bart op 09-07-2017 04:45 ]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Probeer ze eens uit te lezen met Aida, dat geeft een stuk meer info en met een beetje geluk een versienummer.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Verwijderd

Wat is nu jou vraag?
Mocht het om de aansprakelijkheid gaan dan had je een topic in het shoppingforum moeten openen.
Wil je hulp bij het realiseren van de juiste snelheid?
Geef eens aan wat je dan al geprobeerd hebt, laatste uefi met de nieuwe AGESA to 1.0.0.6a code geïnstalleerd?

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2017 @ 08:32:
Wat is nu jou vraag?
Mocht het om de aansprakelijkheid gaan dan had je een topic in het shoppingforum moeten openen.
Wil je hulp bij het realiseren van de juiste snelheid?
Geef eens aan wat je dan al geprobeerd hebt, laatste uefi met de nieuwe AGESA to 1.0.0.6a code geïnstalleerd?
Instellen van snelheid is issue niet. Ik denk dat dit bij shoppingforum hoort. Ben inmiddels bezig met Corsair zelf over dit issue. Maar het heeft te maken met manufacturedate welke versie het is.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.