Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Ik heb de PCE-164P-NO3 VER 006C dat is die met pci-e 6pins en dubbele spanningsregelaar op.
Mmmh nu ik er zo bij nadenk, waarom staan er 2 spanningsregelaars op, je hebt toch maar 2 spanningen nodig (12V en 3V3), oke even gemeten, ze gaan van 12V naar 5V naar 3V3
[ Voor 6% gewijzigd door Damic op 09-07-2017 09:06 . Reden: spanningen gemeten. ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Welke kaarten dat ik al heb geprobeerd:
* 2x Spphire Fury TRi-x
* 1x FURY X
* 1x RX460
Ik heb nog liggen een Firepro V4900 en een FirePro W2100.
Als ik de kaarten vastneem en dan zien naar de connector dan zien ik dat pin5 en 6 naar de gpu loopt en (ik kan me vergissen) volgens mij dienen die 2 (SM-bus) voor de initialisatie van de gpu of is dat alleen maar voor de data van de temp/spanning/rpm's?
Edit: dat is raar, de W2100 word gezien maar windows kan geen drivers ervoor inladen (wat normaal is) de V4900 word niet gezien.
Als ik dan de RX460 terug aankoppel word ie niet meer gezien
Edit2: jusit een herstart gedaan en wat bios settings veranderd en nu word de W2100 en V4900 gezien en drivers worden geladen maar de RX460 niet
[ Voor 28% gewijzigd door Damic op 09-07-2017 19:27 ]
Al gekeken of je de kaart in het "switchable graphics"-menu van Amd's CCC kunt toewijzen aan de apps waarin je hem aan het werk wilt zetten?Damic schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:52:
Ok na veel geklooi en kabels enzo wisselen ben ik op het punt gekomen dat de usb kabels dat bij de risers zitten ROT zijn. Ik had zelf nog een usb3.0 liggen die eraan gehangen en de kaart dat eraan hangt word herkent en ik kan ermee werken, nu nog zo maken dat ie geen scherm nodig heeft om werk te verzetten