Volgens pricewatch bij informatique 929,-
Beetje te duur naar mijn smaak...
Beetje te duur naar mijn smaak...
Verwijderd
Die winkels hebben um echt niet te koop, ze kunne hem hoogstens bestelen. Check www.asus.om maar eens, hij is pas uit EIND januari, wen staat dus ook nmog niet bij products... Of die winkels verkopen prereleases
heb net een nieuwe pc met de 6600 deluxe besteld bij norrod, dezelfde winkel heb al vorige week de 6800 in hun prijslijst opgenomen. volgens mij kunnen ze die nooit op vooraad hebben en bestellen ze die gewoon.
750 gulden vin ik erg duur voor een paar fps meer
750 gulden vin ik erg duur voor een paar fps meer
Ik heb mijn asus geforce v6600 deluxe daar ook vandaan en inderdaad ik heb die kaart nog maar een paar weken terwijl ze de v6600 al 2 maanden bijna in hun prijslijst hebben zitten, maar waarschijnlijk kunnen ze de v6800 over een maand ofzo wel leveren.
bij norrod hebbe ze de 6800 maar de annihilator pro is ook een mooi dingetje hoor weet iemand welke sneller is?
Verwijderd
Ik heb hier de Asus 6800 pure,
die is al wel een tijdje leverbaar.
Toen ik informatique belde vroegen ze of ik niet deluxe wou hebben, toen stond ie nog niet op de prijslijst...
die is al wel een tijdje leverbaar.
Toen ik informatique belde vroegen ze of ik niet deluxe wou hebben, toen stond ie nog niet op de prijslijst...
Pagina: 1