Hoi allemaal ik ben op het moment bezig met een rijdend jukebox systeem.
de bedoeling is dat er een behuizing gemaakt wordt waar een koelkast in komt met hierboven een touchscreen + pc.
de bedoeling is dat met het bbqen en verjaardagen het systeem aan staat en mensen zelf muziek kunnen selecteren uit een database.
zie: YouTube: Touchscreen Jukebox Demo
qua audio moet er dus wel iets qua volume in zitten maar het moet geen overkill zijn zodat de hele buurt mee kan luisteren.
wat zouden jullie mij hiervoor aan raden qua speakers?
zouden pc speakers met een bepaald wattage voldoen?
of kan ik beter andere speakers nemen? (daar heb ik dan bijv weer een versterker voor nodig toch?)
Ik zoek een?
Speaker (set)
Wat is je budget?
100+- max
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Audio mp3 (varierende kwaliteit) afspelen vanaf een pc / jukebox
Wat heb je zelf al gevonden?
zat zelf te denken aan een pc speaker setje
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is aan te raden qua geluid aangezien het een jukebox wordt voor bbq's / feestjes is een beetje volume gewenst en ik vraag mij af of een pc speakerset voldoende zal zijn hiervoor
de bedoeling is dat er een behuizing gemaakt wordt waar een koelkast in komt met hierboven een touchscreen + pc.
de bedoeling is dat met het bbqen en verjaardagen het systeem aan staat en mensen zelf muziek kunnen selecteren uit een database.
zie: YouTube: Touchscreen Jukebox Demo
qua audio moet er dus wel iets qua volume in zitten maar het moet geen overkill zijn zodat de hele buurt mee kan luisteren.
wat zouden jullie mij hiervoor aan raden qua speakers?
zouden pc speakers met een bepaald wattage voldoen?
of kan ik beter andere speakers nemen? (daar heb ik dan bijv weer een versterker voor nodig toch?)
Ik zoek een?
Speaker (set)
Wat is je budget?
100+- max
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Audio mp3 (varierende kwaliteit) afspelen vanaf een pc / jukebox
Wat heb je zelf al gevonden?
zat zelf te denken aan een pc speaker setje
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is aan te raden qua geluid aangezien het een jukebox wordt voor bbq's / feestjes is een beetje volume gewenst en ik vraag mij af of een pc speakerset voldoende zal zijn hiervoor
[ Voor 3% gewijzigd door eehbiertje op 08-07-2017 17:39 ]