Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe router.
Wat is je budget?
Tot maximaal 200€.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta voor alle merken open.
Een voorwaarde is dat het toestel een goedwerkende AP-mode heeft.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken?
Het toestel zal zich achter een Telenet-router bevinden, om problemen met dubbele NAT te vermijden zal ik het toestel dus in AP-mode zetten. Ik heb reeds enkele producten beken van TP-Link, maar deze ontbreken een dedicated AP-mode.
Ik hecht veel belang aan een goed bereik met stabiele prestaties. VPN en allerlei andere opties interesseren mij minder (eigenlijk nagenoeg niet); daarvoor heb ik een Synology NAS.
Welke routers heb ik al bekeken ?
Netgear R7800 Nighthawk X4S = mijn huidige favoriet
ASUS AC87 --> oud model.
TP-LINK AC3150 en AC 3200 --> geen dedicated AP-mode.
(Synology RT2600ac AC2600) --> valt een beetje buiten budget (Geweldig merk voor NAS, maar misschien overkill voor een AP?)
Wat denken jullie ?
Ik ben op zoek naar een nieuwe router.
Wat is je budget?
Tot maximaal 200€.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta voor alle merken open.
Een voorwaarde is dat het toestel een goedwerkende AP-mode heeft.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken?
Het toestel zal zich achter een Telenet-router bevinden, om problemen met dubbele NAT te vermijden zal ik het toestel dus in AP-mode zetten. Ik heb reeds enkele producten beken van TP-Link, maar deze ontbreken een dedicated AP-mode.
Ik hecht veel belang aan een goed bereik met stabiele prestaties. VPN en allerlei andere opties interesseren mij minder (eigenlijk nagenoeg niet); daarvoor heb ik een Synology NAS.
Welke routers heb ik al bekeken ?
Netgear R7800 Nighthawk X4S = mijn huidige favoriet
ASUS AC87 --> oud model.
TP-LINK AC3150 en AC 3200 --> geen dedicated AP-mode.
(Synology RT2600ac AC2600) --> valt een beetje buiten budget (Geweldig merk voor NAS, maar misschien overkill voor een AP?)
Wat denken jullie ?