Monitor gaat in standby tijdens het gamen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 23:21
Mijn monitor geeft een melding "no input from pc" tijdens het gamen. Dit varieert van een half uur tot een uur. Ik heb geen stroom besparing of screen saver etc ingeschakeld. Het gekke wel is dat dit enkel gebeurt tijdens het gamen, zo kan mijn pc de gehele dag aanstaan zonder enkele problemen.
Ik heb via google kunnen vinden dat dit soms te maken heeft met de energie besparing maar deze staat bij mij uit. Ook zou dit kunnen voorkomen als je een controller gebruikt ipv/muis/toetsenbord en in mijn geval gebruik ik de muis en toetsenbord..

Ik draai op windows 10 14393.1358. hardware is i5 4690K GTX 970 8GB RAM Monitor is dell u2715H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:32
Stopt je game ook als die gebeurt? Want meestel is dit het resultaat van een videodriver die de handdoek in de ring gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

Hoeveel graden word de 970? Heb hier ook een tijd naar zitten zoeken, bleek dat de kaart te warm werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08 19:21
Misschien voedingsproblemen, videokaart krijgt dan te weinig stroom wat resulteert in een dipje. Of anders een probleem met de temperatuur van de videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-09 08:17
Soms starten games in rare resoluties in combinatie met afwijkende refreshrates die de monitor niet aankan. Probeer eens de instellingen van de game te verlagen naar een lage resolutie of de game op te starten in "safe mode".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 22:12
Topic verplaatst naar Spielerij - Problemen en vragen

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1