Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 816507

Topicstarter
Goedendag,

Ik ben voor een aantal weken niet thuis en ik zou graag mijn Xbox One willen aansluiten op een andere televisie. Echter, vertoont de Xbox One geen beeld op de andere televisie. Op mijn oude configuratie had ik 720p ingesteld, deze televisie is als het goed is 1080i maar ik kan nergens de resolutie aanpassen. Ik kan ook niets via Xbox streaming omdat ik het netwerk niet kan configureren en ik heb hier geen mogelijkheid tot bekabeling.

Ik heb mijn Xbox One al een hard reset gegeven maar dit geeft geen gunstig resultaat. Ook heb ik de disc uitwerpen knop en de power knop ingedrukt gehouden tot de Xbox weer opnieuw opstart. Ik kreeg geen geluidje maar ik heb al die geluidjes ooit eens uitgezet (als Xbox aan of uit gaat, disc uitwerpen etc.) dus misschien dat het daarmee te maken heeft.

Ik kan wel met mijn Xbox verbinden via mijn controller, ik weet alleen niet hoe ik bij de juiste instellingen kom en hoe ik dit dan in kan stellen. Ik zou graag mijn Xbox hier gebruiken maar ik krijg hem niet aan de praat.

Ik heb ook al andere hdmi kabels geprobeerd, het zijn trouwens de kabels die ik voorheen ook gebruikte op mijn Xbox.

Hopelijk hebben jullie een oplossing :)

Groetjes,

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-06 16:36

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Je hebt geen beeld zeg je, even heel basic, maar heb je de HDMI kabel wel in HDMI out gedaan van de xbox?

Wat zeg de tv over het beteffende HDMI kanaal wat je geselecteerd hebt?

[ Voor 26% gewijzigd door Mavel 128 op 08-07-2017 07:37 ]

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mavel 128 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 07:33:
Je hebt geen beeld zeg je, even heel basic, maar heb je de HDMI kabel wel in HDMI out gedaan van de xbox?

Wat zeg de tv over het beteffende HDMI kanaal wat je geselecteerd hebt?
Ik heb hem in de goede poort zitten. Het beeld op de TV is blauw, dat is hij op ieder kanaal waar niets is aangesloten. Als ik mijn laptop aansluit dan kan ik deze wel uitbreiden maar niet dupliceren. De resolutie springt naar 1080i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Laatst online: 11:25
Je xbox staat misschien op 4k ingesteld of een resolutie die de andere tv niet aan kan. Even op internet zoeken hoe je die instellingen veranderd.

https://support.xbox.com/...-is-blank-while-connected

[ Voor 24% gewijzigd door carpebios op 08-07-2017 10:41 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
carpebios schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:40:
Je xbox staat misschien op 4k ingesteld of een resolutie die de andere tv niet aan kan. Even op internet zoeken hoe je die instellingen veranderd.

https://support.xbox.com/...-is-blank-while-connected
Al geprobeerd. Ik hoor geen geluidjes maar dat komt omdat ik al die geluidjes ooit eens uitgeschakeld heb. Geen idee hoe lang ik die knoppen ingedrukt moet houden, ik heb ze ingedrukt tot de Xbox weer opstart en nog iets daarna.

Kan ik dit "blind" doen? Dus zonder scherm en internetverbinding. Ik kan best met mijn controller spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 816507 op 08-07-2017 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Blind naar settings is wat lastig. Maar niet onmogelijk. Ik wil straks wel een filmpje voor je maken voor de handelingen.

Overigens is het te resetten via die combinatie. Ik denk dat je het nog niet "goed" doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mavel 128 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 12:55:
Blind naar settings is wat lastig. Maar niet onmogelijk. Ik wil straks wel een filmpje voor je maken voor de handelingen.

Overigens is het te resetten via die combinatie. Ik denk dat je het nog niet "goed" doet.
Bedankt voor je moeite, ik heb via een vriend een Elgato gaming capture geregeld. Ik heb mijn instellingen hier aangepast. Het bleek niet aan de resolutie te liggen, de Xbox detecteerde alleen HDMI niet. Ik heb de methode dus op ''automatisch detecteren'' gezet, toen werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Goed om te horen dat je het hebt opgelost! Met het resetten van de display instellingen zou dat ook op automatisch komen te staan. Het resetten had dus niet gewerkt.

Pagina: 1