Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, mijn naam is Thijs en ik wil graag een Gaming PC maken. Ik weet zelf niks over componenten en wat bij elkaar hoort, goed is, etc. Daarom zoek ik wat hulp.

(Eisen) Met mijn PC wil ik graag elk spel op hoge of Max. kwaliteit kunnen spelen. Ik wil graag een cooling systeem hebben dat zo min mogelijk geluid maakt, dus als het in mijn budget past wil ik graag waterkoeling (of anders fans die weinig/geen geluid maken). Hoe het systeem er uitziet is voor mij niet echt belangrijk dus hier hoeft niet extra geherinvesteerd worden.

(Budget) Ik heb een maximaal budget van 1500 Euro. (Liever wil ik rond de 1300 Euro blijven als dit mogelijk is.)

(Merk voorkeuren) Ik heb geen merk voorkeuren.

(extra informatie)
- Ik ga twee monitors gebruiken.
- Ik speel voornamelijk (zware) open world games
- Ik wil graag een PC die makkelijk te bouwen is omdat dit mijn eerste keer word. (Laat het even weten als dit niet het geval is)
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon538
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-01 19:26
kun je niet even een lijstje maken via de pricewatch of via pcpartpicker? in ieder geval is het handiger om dit te plaatsen in het desktopaankoopadvies forum: Desktop Aankoopadvies
als je nou even een lijstje maakt en daar deze post+ dat lijstje plaatst dan zul je genoeg hulp krijgen.

ps: sorry als ik een beetje bot overkom, zou normaal wel een lijstje voor je maken maar het is laat en morgen wordt een drukke dag dus vandaar.