Wijziging User Review - ismail94 paulojom

Pagina: 1
Acties:
  • 726 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismail94
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-04-2024
Een potentiële koper heeft mij negatief beoordeeld waardoor mijn gemiddelde 5 sterren beoordeling op alle punten naar beneden is gehaald. Dit terwijl deze persoon niet eens iets van mij heeft gekocht. Een beetje oneerlijk lijkt mij.

Iedere koper is tevreden met mijn service behalve hij... Kan deze beoordeling verwijderd worden door een moderator?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik lees in de DM dat jullie een overeenkomst hadden, er was zelfs al een afspraak gemaakt over het ophalen. Dan siert het je niet dat je de telefoon doodleuk aan iemand anders verkoopt. Dit is voldoende voor een review en de koper kan nu zelfs levering gerechtelijk laten afdwingen gezien je een overeenkomst niet eenzijdig ongedaan kan maken. De review blijft dus staan.

[ Voor 21% gewijzigd door Microkid op 07-07-2017 22:59 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismail94
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-04-2024
Wauw. Er was iemand die hem eerder wou ophalen dus ging naar hem. Moest snel weg...

En dan is het zeker ook gewoon om puur uit woede 1 ster te geven voor beschrijving en 3 sterren voor communicatie?

[ Voor 41% gewijzigd door ismail94 op 08-07-2017 05:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Dat mag je met hem afstemmen.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulojom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-07 16:25
Hi Moderator

After all it happen between me and Ismael, we end up with an agreement and made a new deal, which it fulfilled perfectly, and with which I became very pleased with.
I tried to change my review, and I could only add, but I could not change the star rating.
Would be possible for you to change the stars to all 5* or delete the all review completely?

Gr
Paulo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Ik heb de sterren voor je aangepast.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.