Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Momenteel ben ik bezig om een computer te "bouwen/bestellen". Deze wil ik gaan gebruiken om te gamen en films te kijken, video bewerking zal ik eigenlijk nooit doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Kosten ongeveer van de kast +1 maal scherm rond 2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
N.V.T
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Momenteel zit ik te denken aan onderstaande setup maar ben benieuwd als jullie nog aanraders of afraders hebben
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren voor merken dus alles kan aangeraden worden en afgeschoten
Case: Cooler Master MasterBox 5
Moederbord: MSI Z270 Gaming M7
Videokaart: Nvidia GeForce GTX 1080 (8GB GDDR5X)
Processor: Intel Core i7 7700K / 4.20GHz
Ram: Corsair Vengeance DDR4 LED 3000MHZ 16GB Red
SSD: Samsung 850 EVO 500 GB (SSD
HDD: Seagate Barracuda 2 TB
Voeding: 850W Corsair RM850x
Koeling: Noctua NH-D15
Ventilator: Corsair ML LED 120mm Red
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wens is 4k en VR ready, dit behaal ik met de 1080. Dit zal natuurlijk niet met alle spellen gelden en daar ben ik mij van bewust
Ga je overklokken?
Overklokken laat ik doen
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop op advies voor het eventueel aanpassen van onderdelen om het te optimizen. De samenstelling waar ik momenteel op uitkom heeft een totaal kosten van €2076 en daar zit nog geen scherm bij.
Heb je vragen wil je graag verduidelijking stel ze alsjeblieft want dit zal mij ook alleen maar helpen!
Momenteel ben ik bezig om een computer te "bouwen/bestellen". Deze wil ik gaan gebruiken om te gamen en films te kijken, video bewerking zal ik eigenlijk nooit doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Kosten ongeveer van de kast +1 maal scherm rond 2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
N.V.T
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Momenteel zit ik te denken aan onderstaande setup maar ben benieuwd als jullie nog aanraders of afraders hebben
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren voor merken dus alles kan aangeraden worden en afgeschoten
Case: Cooler Master MasterBox 5
Moederbord: MSI Z270 Gaming M7
Videokaart: Nvidia GeForce GTX 1080 (8GB GDDR5X)
Processor: Intel Core i7 7700K / 4.20GHz
Ram: Corsair Vengeance DDR4 LED 3000MHZ 16GB Red
SSD: Samsung 850 EVO 500 GB (SSD
HDD: Seagate Barracuda 2 TB
Voeding: 850W Corsair RM850x
Koeling: Noctua NH-D15
Ventilator: Corsair ML LED 120mm Red
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wens is 4k en VR ready, dit behaal ik met de 1080. Dit zal natuurlijk niet met alle spellen gelden en daar ben ik mij van bewust
Ga je overklokken?
Overklokken laat ik doen
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop op advies voor het eventueel aanpassen van onderdelen om het te optimizen. De samenstelling waar ik momenteel op uitkom heeft een totaal kosten van €2076 en daar zit nog geen scherm bij.
Heb je vragen wil je graag verduidelijking stel ze alsjeblieft want dit zal mij ook alleen maar helpen!