Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:
Mijn moeder heeft Whatsapp op haar Samsung tablet, nu lukt eigenlijk alles wel.
Maar berichten sturen naar haar zus in Zuid-Afrika lukt niet meer sinds een paar dagen. Ze kan wel berichten van haar zus ontvangen, maar als ze daar op reageert wordt het bericht niet verstuurd en komt er een rood rondje met een uitroepteken. Ze is ook niet per ongeluk geblokkeerd, want ze kan zien wanneer ze online zijn geweest enz.
Alle overige contacten gaat het wel goed, het werkt dus alleen bij dit contact niet.

Ik heb zelf via mijn telefoon een berichtje verstuurd naar haar zus (mijn tante dus) en die komt wel goed aan.
Iemand enige idee?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gegevens + cache gewist, telefoonnummer opnieuw ingegeven.

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via rens-br op 10-07-2017 09:09)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders heeft het (per ongeluk) opgelost. Weten nog steeds niet wat het was, maar het werkt weer gelukkig!

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kunt proberen de app opnieuw te installeren op de tablet? Officieel worden tablets ook niet ondersteund, naar mijn weten, al weet ik wel dat Whatsapp werkend te krijgen is op een tablet. ;)

Een andere optie is om te kijken hoe de web whatsapp werkt: https://web.whatsapp.com. Die verteld ook hoe je inlogt.

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 07-07-2017 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi CH40S,

Ze heeft de tablet al een jaar of 2 en ik heb zelf toen gelijk ook de Whatsapp erop gezet, met een werkend mobiel nummer. Nooit problemen gehad tot nu dus en alleen naar het tel. nr. van deze ene.
Blijf het zo raar vinden omdat alles voor de rest prima werkt.

Zal morgen es proberen om de boel opnieuw te installeren, wie weet werkt het...
Bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Eventueel kun je ook proberen om simpelweg de tablet herstarten, wellicht scheelt dat, dan hoef je niet de moeite te doen voor herinstalleren.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders heeft het (per ongeluk) opgelost. Weten nog steeds niet wat het was, maar het werkt weer gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Misschien was het iets bij whatsapp :)

★ What does that mean? ★

Pagina: 1