Eind maart heb ik een Microsoft Hololens gekocht in de UK (via microsoft store), het betreft de developer edition. De bril werkte goed in de weken na ontvangst, daarna heb ik hem een tijd niet gebruikt. Vorige week deed een van de displays (rechteroog) het niet na opstarten, een reboot bleek de oplossing. Echter deze week doet dit display niets meer. Er is fysiek niets te zien aan de bril en er is ook niet raars mee gebeurd.
Ik heb contact opgenomen met MS via een webformulier, de support medewerker kwam met een paar dingen die ik moest proberen, deze brachten geen soelaas. Omdat ik ook het serienummer heb doorgegeven in dit gesprek kreeg ik vandaag de volgende mail van de supportmedewerker:
De opties die ze geven zijn (1) het aanschaffen van een nieuwe a $3000, wederom zonder garantie, (2) Out of Warranty Replacement, $3,956.00, 90-Day Limited Warranty, of (3) New Commercial Suite, $5,000.00, 1-Year Limited Warranty.
Zoals jullie begrijpen zijn dit voor mij geen reële opties. zover ik kan beoordelen is dit hardware defect een fabricagefout.
Blijkbaar ben ik tijdens de aankoop akkoord gegaan met de 'no warranty', maar ik heb dit niet actief opgemerkt (waarschijnlijk een vakje akkoord met voorwaarden).
Kan ik hier nog iets mee doen?
Ik heb contact opgenomen met MS via een webformulier, de support medewerker kwam met een paar dingen die ik moest proberen, deze brachten geen soelaas. Omdat ik ook het serienummer heb doorgegeven in dit gesprek kreeg ik vandaag de volgende mail van de supportmedewerker:
https://www.microsoft.com/en-us/hololens/support/warranty... The results of the below would in fact indicate that a hardware issue has developed on the device. Unfortunately, the S/N you provided shows that you purchased the Developer Edition HoloLens which does not ship with any warranty as stated in its description and listed in the terms of sale.
De opties die ze geven zijn (1) het aanschaffen van een nieuwe a $3000, wederom zonder garantie, (2) Out of Warranty Replacement, $3,956.00, 90-Day Limited Warranty, of (3) New Commercial Suite, $5,000.00, 1-Year Limited Warranty.
Zoals jullie begrijpen zijn dit voor mij geen reële opties. zover ik kan beoordelen is dit hardware defect een fabricagefout.
Blijkbaar ben ik tijdens de aankoop akkoord gegaan met de 'no warranty', maar ik heb dit niet actief opgemerkt (waarschijnlijk een vakje akkoord met voorwaarden).
Kan ik hier nog iets mee doen?