Ik zoek een?
Game PC, het eerste doel is het spelen van het spel ARK: Survival Evolved op high resolution. Epic lijkt me niet haalbaar gezien het budget.Mocht ik me hierin vergissen dan hoor ik dat graag!
Wat is je budget?
Maximaal €800 (excl. monitor, randapparatuur en windows licentie)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zoals boven gemeld, het primaire doel is het spelen van ARK: Survival Evolved op high resolution. Natuurlijk kan de "game-smaak" in de toekomst veranderen en moet de desktop enigszins futureproof zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Welke vragen heb je hier nog over?
Zal dit systeem het spel op high res kunnen trekken? - Zover ik online kan lezen zou dit moeten gaan, maar wellicht heeft een van jullie al hands-on ervaring.
Ook als ik goede alternatieve over het hoofd zie hoor ik dat natuurlijk graag!!
Game PC, het eerste doel is het spelen van het spel ARK: Survival Evolved op high resolution. Epic lijkt me niet haalbaar gezien het budget.Mocht ik me hierin vergissen dan hoor ik dat graag!
Wat is je budget?
Maximaal €800 (excl. monitor, randapparatuur en windows licentie)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zoals boven gemeld, het primaire doel is het spelen van ARK: Survival Evolved op high resolution. Natuurlijk kan de "game-smaak" in de toekomst veranderen en moet de desktop enigszins futureproof zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 178,70 | € 178,70 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 187,55 | € 187,55 |
| 1 | Sharkoon VS4-S | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 121,- | € 121,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 153,50 | € 153,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 771,65 | |
Welke vragen heb je hier nog over?
Zal dit systeem het spel op high res kunnen trekken? - Zover ik online kan lezen zou dit moeten gaan, maar wellicht heeft een van jullie al hands-on ervaring.
Ook als ik goede alternatieve over het hoofd zie hoor ik dat natuurlijk graag!!