Reageren in stoute usertjes :?

Pagina: 1
Acties:

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:43
Het klinkt misschien een beetje heel erg raar maar op het moment dat ik in de stoute usertjes aan het kijken was dacht ik altijd dat ik niet zou mogen reageren als non-crewlid. Ik heb nog eens een keer de FAQ door gelezen en inderdaad dat mag ik niet. :)

Nu heb ik even geprobeerd te reageren (normaal was de reager knop foetsie) en ik krijg gewoon netjes te zien dat ik mijn bericht kan intoetsen en dat ik kan klikken op verstuur. |:(

Oeps ligt het nu aan mij of kan ik hier nu echt gewoon reageren. Gezien dat ik geen crew-lid ben heb ik mezelf dan ook maar bedwongen en ook gewoon niet gereageerd. (had wel de neiging maar toch ff slim geprobeerd te zijn en dit niet doen)

Kunnen jullie dit voor mij even controleren (misschien dat ik wel crew ben sinds kort :) ) en of het misschien gewoon aan mijn sessie ligt ofzo. :?

PS als het niet te veel moeite is zou ik het fijn vinden om te weten hoever ik nog moet voor de huiskamer (ja moet nog een paar dagen wachten maar heb ik al genoeg posts O+ )

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Als je dan op verstuur druk, dan krijg je een melding van "je hebt geen rechten als je denkt ze toch te hebben mail iets?@tweakers.net"

Ik dacht dat het dezelfde melding was als die je krijgt als je een link probeert te volgen de SG, HK of een crewforum in (als je daar geen rechten hebt)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Nou, maak je maar geen zorgen. Post heb je genoeg, nogal genoeg zelfs :)

• Felicia
Ik zal het eens proberen.

We zullen eens kijken wat er komt te staan.

[edit]
OK ik heb het geprobeerd en inderdaad (gelukkig voor mij) komt er niets te staan.

Trouwens jaymz zijn dat alleen tech posts of totaal (want totaal heb ik er wel ruim boven de 150)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/profile.gif klikt, krijg je gewoon al je posts op dit forum te zien.

Dat zijn in jouw geval overigens bijna allemaal techposts. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ach, de huiskamer is niet zo fantastisch hoor :)

• Felicia
Ja ok dan heb ik er genoeg :)

Maar akileer jij kent hem al ik niet dus ik wil hem wel eens zien. Er is nu zo veel gezeur over (zowel positief als negatief :) ) dus ik wil het wel eens zien.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 07 juli 2001 08:49 schreef wauskes het volgende:
dus ik wil het wel eens zien.
Nog even geduld :P Ga maar vast nachtjes aftellen (nog 25 ;)).
Pagina: 1