Ik zoek een?
GPU. Ik heb 5 jaar! terug een systeemgekocht van de toenmalig Best Buy Guide BBG Juli 2012, maar nu is gisteren de GPU overleden XFX Radeon HD7950 Double Dissipation Edition. Omdat ik binnenkort (binnen het half jaar) toch een heel nieuw systeem wil kopen, zoek ik naar een vervanger voor deze periode.
Maar nu weet ik niet welke allemaal kunnen op een systeem van 5 jaar oud! Hiervoor dus dit topic.
Dit heb ik momenteel in de pc:
MSI Z77A-G43
Intel Core i5-3570K Boxed
Corsair CX750
Wat is je budget?
Het hoeft geen high end kaart te zijn, iets beter of gelijk aan de oude.
Zat zelf te denken aan misschien iets zoals deze: Sapphire Radeon RX 460 4G D5 OC of MSI GeForce GTX 1050 GAMING X 2G, alleen weet ik niet goed of er zomaar een Nvidia in kan zonder grote wijzingen aan te brengen in het systeem.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De vorige was van MSI, goede ervaring mee. Maar geen noodzakelijke voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op het moment gebruik ik de PC het meest voor games, niet hele zware; WoW, CS:GO, Overwatch etc.
GPU. Ik heb 5 jaar! terug een systeemgekocht van de toenmalig Best Buy Guide BBG Juli 2012, maar nu is gisteren de GPU overleden XFX Radeon HD7950 Double Dissipation Edition. Omdat ik binnenkort (binnen het half jaar) toch een heel nieuw systeem wil kopen, zoek ik naar een vervanger voor deze periode.
Maar nu weet ik niet welke allemaal kunnen op een systeem van 5 jaar oud! Hiervoor dus dit topic.
Dit heb ik momenteel in de pc:
MSI Z77A-G43
Intel Core i5-3570K Boxed
Corsair CX750
Wat is je budget?
Het hoeft geen high end kaart te zijn, iets beter of gelijk aan de oude.
Zat zelf te denken aan misschien iets zoals deze: Sapphire Radeon RX 460 4G D5 OC of MSI GeForce GTX 1050 GAMING X 2G, alleen weet ik niet goed of er zomaar een Nvidia in kan zonder grote wijzingen aan te brengen in het systeem.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De vorige was van MSI, goede ervaring mee. Maar geen noodzakelijke voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op het moment gebruik ik de PC het meest voor games, niet hele zware; WoW, CS:GO, Overwatch etc.
[ Voor 37% gewijzigd door haer op 07-07-2017 14:46 ]