Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kpn sms

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een vraagje.. Ik d8 vanmiddag laat ik eens voor de aardigheid mijn sms saldo checken wat zegt mijn salo:

uw sms saldo bedraagt f 3,04 hoe kan dit als een smsje maar 50 cent per bericht kost ? of is het duurder geworden ofzo :?

Verwijderd

savonds nu 49 cent geloof ik.. ik had het ook al opgemerkt..

vage prijsverlaging btw..

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

is het duurder geworden ofzo
vage prijsverlaging btw..
:? :?

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11 14:45
dat is een prijverlaging van 1 cent
zeer boeiend

• achappey

achappey

...

Op zaterdag 07 juli 2001 03:04 schreef Guider het volgende:
dat is een prijverlaging van 1 cent
zeer boeiend
Elke cent is het begin van een miljoen :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Oh vandaar dat ze bij de kpn nu in de probs zitten ;-)

Verwijderd

Topicstarter
1 cent jippie, hou dan gewoon de 50 cent. Betekent dus dat je 50 smsjes moet sturen voordat je er 1 gratis kunt sturen |:(

• achappey

achappey

...

Nou zeg, tis ook nooit goed... Je betaalt toch liever 49 cent voor een SMS'je dan 50 cent of ben ik nou gek? :?

Is toch alleen maar meegenomen?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 11:39 schreef achappey het volgende:
Nou zeg, tis ook nooit goed... Je betaalt toch liever 49 cent voor een SMS'je dan 50 cent of ben ik nou gek? :?

Is toch alleen maar meegenomen?
neej mij maakt het verschil tussen 49 cent en 50 cent niks uit omdat het namelijk miniem voordeel oplevert dus laat het dan maar gewoon 50 cent zijn

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 12:20 schreef mafiasven het volgende:

[..]

neej mij maakt het verschil tussen 49 cent en 50 cent niks uit omdat het namelijk miniem voordeel oplevert dus laat het dan maar gewoon 50 cent zijn
idd.. lekker boeiend

• achappey

achappey

...

Naja, SMS wordt goedkoper en dan ga je zeggen dat ze het lekker 50 cent hadden moeten laten...

Jij hebt er toch geen enkel nadeel van dat het goedkoper is geworden? Snap hier werkelijk nix van....

Ik snap niet waarom je gaat klagen omdat het goedkoper is geworden...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 12:29 schreef achappey het volgende:
Naja, SMS wordt goedkoper en dan ga je zeggen dat ze het lekker 50 cent hadden moeten laten...

Jij hebt er toch geen enkel nadeel van dat het goedkoper is geworden? Snap hier werkelijk nix van....

Ik snap niet waarom je gaat klagen omdat het goedkoper is geworden...
ik klaag niet dat t goedkoper geworden is alleen de manier waarop.. wat heeft het nou voor nut om iets met 1 hele cent te verlagen :? :? kijk als je op zijn minst een korting geeft van 5 cent dan krijg je per 10 smsjes 1tje voor niks dat schiet al wat beter op lijkt me :? maar 1 cent zie het nut er echt niet van in |:(

Verwijderd

je stuurt toch al snel 50 sms jes in de maand
dus 1 smsje gratis, das toch mooi meegenomen

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 12:35 schreef Hydrogen het volgende:
dus 1 smsje gratis, das toch mooi meegenomen
stuur jij 50 smsjes in de maand?? betekent dus dat je voor 30 piek per maand aan smstegoed opwaardeert ?

ik stuur ze gewoon via i-net :)

Verwijderd

maybe beetje offtopic maar ik weet niet of er hier iemand de automatiserings gids heeft gelezen?
Daar staat in dat als KPN 1 cent zou vragen per sms dat ze dan nog winst zouden maken! :r
(als KPN gewoon alleen t data verkeer zou rekenen en dan met de prijs van GPRS dan zou t uitkomen op 0,04 cent per sms! :r)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 12:45 schreef qball het volgende:
maybe beetje offtopic maar ik weet niet of er hier iemand de automatiserings gids heeft gelezen?
Daar staat in dat als KPN 1 cent zou vragen per sms dat ze dan nog winst zouden maken! :r
(als KPN gewoon alleen t data verkeer zou rekenen en dan met de prijs van GPRS dan zou t uitkomen op 0,04 cent per sms! :r)
als ze er nou eens 10 cent van maakten dan zou ik dus echt wel veel sms'en verdienen ze veel meer weet ik echt wel zeker.. maar wat jij zegt is dus echt zwaar belachelijk :r

• achappey

achappey

...

ik stuur ze gewoon via i-net :)
Ik ook, als ik daar de beschikking over heb... Stuur zeker wel zo'n 40 sms'jes per maand als ik ondereweg ben ofsow.. Geluukig zit ik bij Telfort (30 cent per sms) :)
dus 1 smsje gratis, das toch mooi meegenomen[
Met jouw kan ik praten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 12:54 schreef achappey het volgende:

[..]

Ik ook, als ik daar de beschikking over heb... Stuur zeker wel zo'n 40 sms'jes per maand als ik ondereweg ben ofsow.. Geluukig zit ik bij Telfort (30 cent per sms) :)
[..]

Met jouw kan ik praten ;)
jij let echt op de centen he ? zijn studenten tegenwoordig rijk ofzo dat ik daar niet op let :?

ik krijg ook telfort binnenkort.. maar kun je niet beter telfort Q nemen die zijn toch nog goedkoper met smsjes ?

Verwijderd

40x0,30= 12,00
is dat duur :?
Ik sms denk ik ook wel voor meer als 10,- de maand mobiel :+

• achappey

achappey

...

[..]
jij let echt op de centen he ?
Nee hoor, maar als ik elke maand 1 SMS'je gratiz zou krijgen zou ik dat beter vinden dan elke maand geen gratiz SMS'je... :)
ik krijg ook telfort binnenkort.. maar kun je niet beter telfort Q nemen die zijn toch nog goedkoper met smsjes ?
Van de Q site:
Speciale Q tarieven
Het is logisch dat je je toestel op verschillende momenten heel anders gebruikt. Q houdt daar rekening mee. Met Q maak je namelijk gebruik van speciale tarieven. Zo kun je sms-en voor 25 cent tussen middernacht en 4 uur 's middags. Na 4 uur 's middags en in het weekend bel je dan weer voordelig.
Het hoge tarief is overigens 50 cent...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 13:09 schreef achappey het volgende:

[..]

Nee hoor, maar als ik elke maand 1 SMS'je gratiz zou krijgen zou ik dat beter vinden dan elke maand geen gratiz SMS'je... :)
[..]

ik heb liever gewoon smsjes voor minstens 5 cent goedkoper dan 1 blij smsje per maand voor niks >:)

Het hoge tarief is overigens 50 cent...
50 cent maar dan bel je wel goedkoper als het goed is :)

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 13:01 schreef mafiasven het volgende:

[..]

jij let echt op de centen he ? zijn studenten tegenwoordig rijk ofzo dat ik daar niet op let :?

overstappen van KPN naar telfort is de grootste fout die ik ooit gemaakt heb. Het kost niets en dan heb je ook niets.

In Tilburg kon ik niet bellen, in de plaats waar ik woon werkte het maar voor de helft, de geluidskwaliteit is VEELS te zacht, en sinds de samenwerking tussen Libertel en Telfort afgelopen is, kun je dus geen Libertel meer gebruiken ipv telfort. HEEL vervelend :(

Ik ben lekker teruggegaan naar KPN, ben je wel iets duurder uit, maar ik heb liever iets betrouwbaars dan iets goedkoops.

• achappey

achappey

...

Op zaterdag 07 juli 2001 13:08 schreef qball het volgende:
40x0,30= 12,00
is dat duur :?
Neen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 13:12 schreef Hermienekatien het volgende:

[..]

overstappen van KPN naar telfort is de grootste fout die ik ooit gemaakt heb. Het kost niets en dan heb je ook niets.

In Tilburg kon ik niet bellen, in de plaats waar ik woon werkte het maar voor de helft, de geluidskwaliteit is VEELS te zacht, en sinds de samenwerking tussen Libertel en Telfort afgelopen is, kun je dus geen Libertel meer gebruiken ipv telfort. HEEL vervelend :(

Ik ben lekker teruggegaan naar KPN, ben je wel iets duurder uit, maar ik heb liever iets betrouwbaars dan iets goedkoops.
hmmz laat ik het zow zeggen ik stap niet over ;) ik krijg deze gratis telefoon
er bij dus heb dan 2 aanbieders telfort en kpn

edit:
was stuk tekst vergeten

• achappey

achappey

...

Op zaterdag 07 juli 2001 13:12 schreef mafiasven het volgende:

[..]

50 cent maar dan bel je wel goedkoper als het goed is :)
Hehe, moet je op je horloge gaan kijken of je beter kan bellen of sms'en.. ;)

• achappey

achappey

...

Op zaterdag 07 juli 2001 13:12 schreef Hermienekatien het volgende:

[..]

In de tijd dat ik ISDN had kreeg ik echt een grote hekel aan KPN... Zulke hoge rekening dat ik kreeg werd je niet goed van... En het duurde zo lang dat ze begonnen met ADSL...

Tegenwoordig heb ik gelukkig nix meer met KPN te maken en dat wil ik zo houden.. Heb Kabelinternet via Chello en een telefoon via Telfort... Geen vaste aansluiting meer gelukkig :)

Telfort nix slechts hoor.. Zit hier in Rotterdam en heb altijd bereik en goede kwaliteit...

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 13:14 schreef mafiasven het volgende:

[..]

hmmz laat ik het zow zeggen ik stap niet over ;) ik krijg deze gratis telefoon
er bij dus heb dan 2 aanbieders telfort en kpn

edit:
was stuk tekst vergeten
Tja mijn advies: bel dat beltegoed op, unlock dat ding en knal er KPN in :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 13:21 schreef Hermienekatien het volgende:

[..]

Tja mijn advies: bel dat beltegoed op, unlock dat ding en knal er KPN in :)
hmmz over dat unlocken ergens dat was ik toch al van plan heb benodigde software en kabeltjes al dus moet niet zo'n probleem zijn. Maar waarom ik telfort graag wil houden is vanwege het wappen kan ik mooi me hotmail ff checken als ik ergens ben. En dat kan met kpn dus niet ;(

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 07 juli 2001 13:31 schreef mafiasven het volgende:

[..]

...

Maar waarom ik telfort graag wil houden is vanwege het wappen kan ik mooi me hotmail ff checken als ik ergens ben. En dat kan met kpn dus niet ;(
Kan je echt Hotmail checken via WAP?? Vertel!

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 13:38 schreef AtHomer het volgende:

[..]

ja nou vertel.. zie mijn laatste reply in het postbank forum.. er was voor de bc3 iemand op dit forum die de url had om via wap je hotmail te checken maar ik weet dus niet meer wat het precies was ;(

• achappey

achappey

...

Op zaterdag 07 juli 2001 13:38 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Ja hoor kan gewoon... Check www.wapmx.com maar eens...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 13:46 schreef achappey het volgende:

[..]

Ja hoor kan gewoon... Check www.wapmx.com maar eens...
ahh thnx man dit zocht ik dus :)

Verwijderd

Met KPN Prepay is het ook mogelijk om te wappen hoor :)

Wel vrij omslachtig: inbellen naar een internetprovider en dan vervolgens wappen... Iets andere instellingen dan je normale wap-instellingen dan. Ik geloof dat je het wel met de search kan vinden :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 18:51 schreef Hermienekatien het volgende:
Met KPN Prepay is het ook mogelijk om te wappen hoor :)

Wel vrij omslachtig: inbellen naar een internetprovider en dan vervolgens wappen... Iets andere instellingen dan je normale wap-instellingen dan. Ik geloof dat je het wel met de search kan vinden :)
sorry maar met kpn prepay wappen is dus onmogelijk, dit omdat kpn prepay het wap netwerk nog niet ondersteund dus er kan geen verbinding tot stand komen van jou telefoon naar het wap netwerk.. dus maakt het niet uit hoe je inlogt of wat je probeert het werkt gewoon niet ;)
Pagina: 1