Toon posts:

Typemachine effect in flash5?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij uitleggen hoe dat moet?

Verwijderd

Nee.
Zoek zelf een tut.

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
daar zijn echt honderden tuts over hoor

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 01:15 schreef Tizzwat het volgende:
Nee.
Zoek zelf een tut.
Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht in flashkit.com naar typemachine en typewriter en nog een paar varianten maar ik kan niks vinden, het zal wel leuk zijn als ik bij de search 1 van die honderden tut's tegen zou tegenkomen.

Als je niet wilt helpen, geef dan alsjeblieft ook geen "antwoord", dan bespaar je ook gelijk wat van je eigen tijd.

Verwijderd

Weet nie hoe gevorderd je bent, maar je kunt in ieder geval gewoon lege frames maken met ieder frame een letter meer :D ...

Maaarrrr ik zet morgen wel even een actionsscriptcode online die welke text hoe lang ook in een typemachineeffect zet. Maar voor nou izt oogjes dicht en snaveltjes toe voor ome seraph.

zzzzzzzzzzzzzzzz :Z

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 18:29
Ik denk elke keer weer "het kan bijna niet simpeler" en jawel hoor, d'r is weer iemand die eronder duikt.

Zeg Dynamieteman, ga jij nou gewoon eens Engels leren en gebruik dan gewoon de eerste de beste zoekmachine. De tutorials vliegen je om de oren

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 21:27
[off topic]
ik word het eigenlijk ook een beetje beu ja.. Geen verwijten naar de newbies hoor, maar GOT moet hier zelf een alternatief voor vinden.
[/off topic]

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 02:23 schreef Anders het volgende:
Ik denk elke keer weer "het kan bijna niet simpeler" en jawel hoor, d'r is weer iemand die eronder duikt.

Zeg Dynamieteman, ga jij nou gewoon eens Engels leren en gebruik dan gewoon de eerste de beste zoekmachine. De tutorials vliegen je om de oren
Hij weet het zelf ook wel.
Laat nou maar...

Verwijderd

Seraph had vanmorgen toch niets te doen, duz doemaar lekker spelen met dit:

http://shatver.vinden.nl/typmachine.html

hier de Fla:

http://shatver.vinden.nl/typmachine.fla

:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.