Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Daarnaast dacht ik in eerste instantie dat het voor Tesla zelf was, maar bleek dit voor een opdrachtgever te zijn.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Dat vind ik persoonlijk wel duidelijk, in de eerste zin van de inleiding:Falcon schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:35:
Daarnaast dacht ik in eerste instantie dat het voor Tesla zelf was, maar bleek dit voor een opdrachtgever te zijn.
Tesla heeft de opdracht gekregen om in Australië een groot accupark aan te leggen voor de opslag van duurzame energie.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Ik deel je mening dat dit leest als een opslag voor li-ionaccu's.P1nGu1n schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:29:
Beste redactie,
nieuws: Tesla bouwt 's werelds grootste li-ionaccu-opslag in Australië
Ik vind de term li-ionaccu-opslag verwarrend in het artikel. Ik interpreteer li-ionaccu-opslag als opslagplaats voor li-ionaccu's. Maar in tegenstelling tot wat die term suggereert, bouwen ze geen opslag voor accu's, maar voor elektriciteit met behulp van accu's.
Deze verwarring zette mij initieel op het verkeerde been, maar na een huh-moment viel dat het om elektriciteitsopslag ging. Misschien dat de term verduidelijkt kan worden
Bedankt