Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muis reageert soms laat. (2sec geen response dan weer ok)

Pagina: 1
Acties:

• Luc193
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20-04-2024
Hallo,

Ik weet niet of dit het juiste forum is, ik vind het nogal lastig om mijn vraag goed te categoriseren.

Het probleem is en dat doet ie niet altijd maar mijn muis reageert vaak niet. Dit duurt een tweetal seconden en dan is het weer goed. Hij blijft het dan ook gewoon goed doen, totdat ik bijv. in excel of zeg nu klaar ben met het typen van deze tekst en vervolgens met de muis op bevestigen wil klikken. Ik beweeg dan met mijn muis maar de cursor blijft staan. Alsof hij even wakker moet worden.

Iemand een idee waar het aan kan liggen? De muis is al jaren oud, merk logitec bedraad met Laser.

Windows 10 pro
Intel (r) core(tm) i5-6600K CPU @3.50 GHz
RAM 16GB (2.1 GB beschikbaar)

Thanks

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je hetzelfde probleem met een andere muis?
Ik heb het wel eens gehad met een muis die een kabelbreuk had. Deed het op zich prima, maar had af en toe van die rare vertragingen.

• Luc193
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20-04-2024
Als de muis reageert laat hij het ook niet meer afweten. Totdat ik hem loslaat en het keybord gebruik. En wat ik al zei: het probleem doet zich niet constant voor. Heb ook dagen dat hij het goed doet. (geloof ik :? )

Ja ik heb nog een draadloze (nieuwe) muis maar die heb ik meteen in een hoek gemieterd. Wanneer ik met deze muis cellen wou selecteren in excel gaf hij geen constant signaal af waardoor ik nauwelijks selecties kon maken.