Uber voegt functie toe aan app voor geven fooi aan chauffeur

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
nieuws: Uber voegt functie toe aan app voor geven fooi aan chauffeur

Valt dit nog wel onder de categorie nieuws? Vrijwel alle informatie die Uber geeft is sinds 20 juni bekend omdat toen de pilot in drie Amerikaanse steden startte. Ook gaf Uber toen al aan dat eind juli 2017 de definitieve uitrol zou plaatsvinden.

Kortom, beetje vreemd om de inhoud van bijna drie weken oude persberichten als nieuws te presenteren.

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:39

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor je opmerking :) Wat wel of niet onder de definitie van nieuws valt, verschilt van persoon tot persoon en soms zelfs bij dezelfde persoon van periode tot periode - het is geen vaststaand iets. Het is dynamisch en verandert de hele tijd :)

Wat in dit geval mijn overweging was, is dat het nu sinds vannacht Nederlandse tijd actief is geworden - niet als test in drie steden, maar als ingebouwde functie in honderd steden. Aangezien we het vorige keer hebben gemist, leek dit me het moment om met een nieuwsbericht hier aandacht aan te besteden.

Ik zie inderdaad dat de exacte nieuwsaanleiding voor een publicatie nu ontbrak - ik was het vergeten erin te zetten bij het samenstellen van het bericht. Dat heb ik nu toegevoegd. Dank dat je me hierop wees met dit topic :)