Mijn vraag
Gisteravond en vannacht heb ik een Clonezilla disk-to-image-kopie gemaakt van mijn laptop.
Daarbij heb ik aangegeven dat de laptop af moet sluiten na het maken van de image. Dat is netjes gebeurd.
Hoe kom ik er nu achter of het maken van de image echt (goed) gelukt is?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Clevo N170SD-laptop met Windows 10
Western Digital Elements Desktop 1TB USB 2.0
Clonezilla Live amd64 (Ubuntu-based)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb met Windows in de map van de image gekeken en daar zie ik dat er vanmorgen om 6:03 voor het laatst een aantal bestanden is gemaakt door Clonezilla. Één zo'n bestand bevat een checksum. In de andere tekstbestanden kom ik geen foutmeldingen tegen, dus ik denk dat de back-up is gelukt, maar ik weet het niet zeker.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groeten, WDHBGS
Gisteravond en vannacht heb ik een Clonezilla disk-to-image-kopie gemaakt van mijn laptop.
Daarbij heb ik aangegeven dat de laptop af moet sluiten na het maken van de image. Dat is netjes gebeurd.
Hoe kom ik er nu achter of het maken van de image echt (goed) gelukt is?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Clevo N170SD-laptop met Windows 10
Western Digital Elements Desktop 1TB USB 2.0
Clonezilla Live amd64 (Ubuntu-based)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb met Windows in de map van de image gekeken en daar zie ik dat er vanmorgen om 6:03 voor het laatst een aantal bestanden is gemaakt door Clonezilla. Één zo'n bestand bevat een checksum. In de andere tekstbestanden kom ik geen foutmeldingen tegen, dus ik denk dat de back-up is gelukt, maar ik weet het niet zeker.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groeten, WDHBGS