Ik weet niet of deze plek goed is hiervoor maar voordat de originele advertentie weg gehaald wordt wil ik het voor de zekerheid wel melden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas blijk ik door een medetweaker belazerd te zijn.
Hij stuurde mij bovenstaande screenshots van smartwaardes van totaal andere schijven.
Er blijkt niets van te kloppen en er zijn mij hele andere schijven geleverd.
Er zou volgens de screenshots 8.000 uur op zitten (4 stuks).
Dit zijn de schijven die ik daadwerkelijk gehad heb.
42.000 uren op de teller (4 stuks).

Ik voel me echt belazerd.
Ik hoop dat hij het netjes gaat oplossen en anders wil ik vragen wat ik kan doen.
Dit is zijn advertentie waar gewoon nog de smartwaardes staan die hij mij ook stuurde en dus totaal niet kloppen:
*** Ik heb de advertentie verwijdert omdat de verkoper zijn excuses heeft gemaakt en het ergens fout is gegaan. Ik ben dus toch te voorbarig geweest om het gelijk belazerd te noemen en ik vind het nu achteraf spijtig dat ik hem nu in een negatief daglicht heb gezet. Hij heeft het dus keurig netjes opgelost want ik mag ze terug brengen, en nogmaals mijn excuses. Ook weer een leermoment voor mij hoe je om moet gaan met situaties. ***
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas blijk ik door een medetweaker belazerd te zijn.
Hij stuurde mij bovenstaande screenshots van smartwaardes van totaal andere schijven.
Er blijkt niets van te kloppen en er zijn mij hele andere schijven geleverd.
Er zou volgens de screenshots 8.000 uur op zitten (4 stuks).
Dit zijn de schijven die ik daadwerkelijk gehad heb.
42.000 uren op de teller (4 stuks).

Ik voel me echt belazerd.
Ik hoop dat hij het netjes gaat oplossen en anders wil ik vragen wat ik kan doen.
Dit is zijn advertentie waar gewoon nog de smartwaardes staan die hij mij ook stuurde en dus totaal niet kloppen:
*** Ik heb de advertentie verwijdert omdat de verkoper zijn excuses heeft gemaakt en het ergens fout is gegaan. Ik ben dus toch te voorbarig geweest om het gelijk belazerd te noemen en ik vind het nu achteraf spijtig dat ik hem nu in een negatief daglicht heb gezet. Hij heeft het dus keurig netjes opgelost want ik mag ze terug brengen, en nogmaals mijn excuses. Ook weer een leermoment voor mij hoe je om moet gaan met situaties. ***
[ Voor 29% gewijzigd door knorde op 07-07-2017 07:26 ]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl