radiokaart ?!?

Pagina: 1
Acties:

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
is kort vraagje, maar bestaan die?

ik zoek eigenlijk (goedkoop) een kaartje, om radio zenders te ontvangen, en dan het liefst 1 die ik op de kabel aan kan sluiten... ik zou alleen niet weten waar ik moet zoeken, of dat het uberhaubt bestaan :?

het zou in principe via (een stereo) kunnen en dan via de line-in van m'n geluidskaart, maarja ik heb geen stereo :)

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:19
er zijn wel tv kaartjes te koop die ook radio hebben.
Ik meen ook wel eens aparte radiokaartjes gezien te hebben.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Verwijderd

Ze zijn er zeker, deze kaartjes kosten rond de 100 gulden, nadeel van de kaartjes die ik gezien heb is dat ze geen cai aansluiting hebben maar een fm aerial antenne... (draadje-antenne)

voor 300 gulden heb je een goede stereo tv/radio kaart met kabel aansluiting voor tv en radio.

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
hmmz shiwt :(

ik heb al tv-in van m'n videokaart... (asus v6800 ddr deluxe)

hmmz,

* BitByter was er al bang voowr

Verwijderd

ik heb een miro pctv pro, daar zit radio en tv op, het radiogedeelte is een add-on kaartje met een aparte kabel ingang, heb dus een tv-kabel-in en een radio-kabel-in.

Verwijderd

Moet hier nog wel ergens een kaartje
hebben liggen.
Je kunt trouwens je kabel aansluiting met wat aanpassingen op de antenne aansluiting
aansluiten en je ontvangt alle kabelzenders
Is trouwens wel een isa kaartje (trust)

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
hehehe en ik heb gratis (met toestemming van ijgenaar ) en radiokaartje v.d. pc Dumpdag >:) doet het geweldig sjip nummer in google typen en software te over >:) >:) >:) >:) >:)
heerlijk ding van Device
(is latijd aan het eind vd beurs bij Deviceee gratis ouwe troep punderen :+

oh en voor 1mille verkoop ik hem wel anders niet :P

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• ernst
ja precies ik geoof dat de mijne trust is oof neeej PAckerd shit >:)
ooh en ik heb voor f5 ook pas nog een 1% werkende trust mp3 32mb er gekocht bij die jongens
zat verder nix bij maar was zow beteld gratis bij Trust prima ding alleen hij freejt battrijen :(

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Volgens mij is je toetsenbord ook van de pc DUMP :) :) :)

• ernst
Op zaterdag 07 juli 2001 01:34 schreef js962 het volgende:
Volgens mij is je toetsenbord ook van de pc DUMP :) :) :)
nee is een oeroude IBM :) uit de tjid dat PS2 og een onbekend begrip was :+

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
hmmz, shiwt,

ik WIL er gewoon 1 hebben, en ze worden nergens verkocht !?! :?

waaazige shit ;)

ohja, ik wou van radio decibel een hollywood mix opnemen, bleek dat ik geen radio decibel op me kabel had HAHAHAHAHAHAHA :(

maar * BitByter wil nogsteeds zo'n kaartje...
Pagina: 1