iPhone agenda doet niet wat ik wil

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:25
Ik zit met een "probleempje"

Als ik op mijn iPhone van boven aan het scherm naar beneden veeg komt het berichten centrum tevoorschijn.
Als ik dan kijk naar Agenda en de Volgende agenda activiteit, zie ik b.v. bij de agenda van vandaag geen activiteit, terwijl als ik naar de agenda app ga staat er wel iets.
Als ik kijk naar de eerstvolgende activiteit dan zie ik er iets staan voor 15 juli terwijl er tussen in ook activiteiten staan.

Hoe krijg ik dit dat het wel goed is? kom er niet echt uit, snap ik er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Appointment != Activity (hebben we dat vast duidelijk) afhankelijk waar alle items vandaan komen.

Voer jij je agenda alleen maar in op je iPhone of haal je data op van elders zoals een mailbox (plus agenda plus activities plus tasks) van werk? Of heb je prive een Gmail en ook een Hotmail account die je ook binnenhaalt?

Heb je niet elders een vinkje aan staan voor "Focused" Inbox of iets dergelijks? Daardoor kunnen bepaalde items niet direct naar voren komen totdat je daadwerkelijk, bijvoorbeeld, een inbox of een agenda aanklikt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Ik gebruik mijn agenda alleen op mijn iPhone, vul nergens anders iets in oid.
Ook de activiteit die ik zie bij de "eerstvolgende activiteit" heb ik dus ingevoerd op mijn iPhone.
De activiteit die ik zie is b.v. 15 juli, terwijl ik op 8 juli ook iets in mijn agenda heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Merk nu, als ik een agendapunt aanmaak die geen melding hoeft te geven op de dag, dan komt hij er niet in te staan. Doe ik dat wel dan komt hij er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dirk0s schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 21:23:
Merk nu, als ik een agendapunt aanmaak die geen melding hoeft te geven op de dag, dan komt hij er niet in te staan. Doe ik dat wel dan komt hij er wel in.
Je bedoelt: als je wel een melding maakt in een nieuwe entry, komt 'ie wel in het berichtencentrum?

Dat is dus by design; het berichtencentrum is alleen voor items op jouw telefoon die een notificatie/reminder moeten genereren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Duidelijk, had verwacht dat je gewoon je volledige agenda erin kon zien. agendapunten met en zonder notificatie.
Ik vergeet nog wel eens om in mijn agenda te kijken via de app dus verjaardagen e.d. wil ik niet missen maar om er nou daadwerkelijk een melding van te krijgen hoeft van mij ook niet. Dit berichten centrum zie ik wel dagelijks vandaar dat het wel prettig was geweest ;)
Pagina: 1