Voodoo3 overclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• uenk
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Geachte Tweakers,

Ik heb een Voodoo3 2000, nu kan ik in de Bios van mijn BP6 de AGP instellingen op 1/1 en 2/3 zetten, nu heb ik ook onder windows een tweak proggie geinstalleerd. Kan ik deze samen op snellere waarden zetten ?
Mijn FSB is 102 Mhz.

Alvast bedankt.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
1) AGP divider op 2/3 zetten. Je AGP hoort officieel op 66 MHz te lopen dus je snapt wel dat 102 MHz 'iets' te hoog gaat zijn .... :)
2) Tweaken onder windows: gewoon proberen, maaaar ; lees van te voren even goed door hoe je weer moet opstarten als je videokaart crashed en de instellingen automatisch worden ingesteld als je windhoos opstart.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• uenk
  • Registratie: November 1999
Ok bedankt !! 'k Had hem stiekum toch een keer op 1/1 gezet. Gelukkig doet ie het nog :).

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-07 10:48
Hee UEnknown,

Waar heb je dat proggie vandaan om die Voodoo3 te tweaken? Ik neem aan dat deze ook gewoon werkt voor de 3000-versie?

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

http://tweakfiles.com/video /

meer dan genoeg keus.

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-07 10:48
Bedankt hjs voor de snelle reply :) Ik ga er meteen ff heen

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

Pagina: 1