Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nirvanaO
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-04 20:36
Ik ben bezig met een eigen Material Design framework SMaterial (werknaam) maar zou graag wat feedback krijgen. Ik weet dat er al aardig wat Material Design frameworks zijn en uberhaupt CSS frameworks, echter zijn er wel onderscheidende factoren:
  • Binnen componenten elementen in en uitschakelen. Bijvoorbeeld voor buttons stel er zijn 3 buttons maar je gebruikt er maar één dat je dan ook alleen die ene inlaad;
  • Zo min mogelijk extra bestanden. Bij veel frameworks krijg je een hele berg extra bestanden ondanks dat je ze niet gebruikt;
  • Verschillende thema's (donker/ licht);
  • Speciale CSS voor mobiel. Dit betekend dat alle media queries ed. die niet voor mobiel geschikt zijn verwijderd worden. Dit betekend een CSS bestand ongeveer 1/3e van de normale grootte;
  • Gebruik van Gulp ipv de veelal gebruikte Grunt.
Met het framework is het de bedoeling om zo dicht mogelijk bij de specificaties van Material Design te blijven. Daarnaast moet het gemakkelijk zijn in het gebruik voor een developer. Voor de eindgebruiker moet het vooral herkenbaar zijn.

Hoe het er nu voorstaat is dat de meeste componenten verwerkt zijn. Echter zijn er nog een aantal componenten niet toegevoegd en er zijn nog een flink aantal verbeter punten al bekend. Daarbij is het de bedoeling om het framework ook beschikbaar te maken met Vue.js, React en/ of Angular. Als laatste is het ook de bedoeling om gebruik te maken van Progressive Web Apps en push notificaties.

Graag zou ik feedback krijgen over wat jullie er tot nu toe van vinden zodat dit ook meegenomen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar dit valt onder sitechecks; als je nou concrete vragen had dan ... misschien. Maar dit is tê open en té breed en nogal spammerig.

[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 06-07-2017 21:55 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.