Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09-08-2021
Mijn vraag
Vandaag is mijn Geforce GTX 1060 6GB Windforce OC binnengekomen. Ik heb hem geinstalleerd etc alles wat er bij hoort. Ik probeer GTA V, Dying Light en Battlefield 4 om te testen hoe goed mijn videokaart is. Ik zie dat er allemaal lelijke rare shaders/kwaliteit in de games zit... Het lijkt alsof de resolutie is vergroot terwijl alles op mijn normale resolutie staat (1920x1080).
hier zijn wat voorbeelden:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6vpbX7GklXc]
[YouTube: https://youtu.be/MC5jQned5o4]
[YouTube: https://youtu.be/km5PFi9CrDU]
Bij mijn vorige videokaart was dat niet het probleem.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Videokaart: GTX 1060 Windforce OC 6G
Processor: AMD FX-6300
Moederbord: Asus M5A 78L-M LX3
Ram: 2x4gb ddr3
Voeding: Vertigo V-GO A5.2 520 Watt
Windows 7 64 bit

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de bios geupdate
een DDU uitgevoerd (alle drivers weg en opnieuw eropgezet)
Alle settings verandert in de games/ in nvidia configuratie

kan iemand mij asjeblieft helpen? _/-\o_

___EDIT___ ik ben er achter gekomen dat ik niet de enige ben met dit probleem.
YouTube: GTA V - Antialiasing, Flickering Shadows, Jagged Edges Problem
YouTube: anti aliasing problem [GTX 970]
...
_EDIT 2_: zojuist bericht van nvidia gehad: ''Hi,

There isnt anything on this that we could adjust or help with, this is just a limitation within the game engine.

Josh
NVCC''

[ Voor 21% gewijzigd door BannieTeVatgurl op 14-07-2017 23:15 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08

nelizmastr

Goed wies kapot

Nieuwste drivers geïnstalleerd?

Drivers al eens helemaal verwijderd met DDU en daarna schoon de nieuwste geïnstalleerd?

En wat gratis advies: die tijdbom die je voeding noemt is ook niet voor de lange termijn. Graag weggooien :+

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke videokaart had je hiervoor?
Welk merk en type monitor en met welk type kabel aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
nelizmastr schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 21:26:
Nieuwste drivers geïnstalleerd?

Drivers al eens helemaal verwijderd met DDU en daarna schoon de nieuwste geïnstalleerd?

En wat gratis advies: die tijdbom die je voeding noemt is ook niet voor de lange termijn. Graag weggooien :+
yep alles opnieuw gedaan. Ik weet dus niet of het aan mijn voeding ligt. anders koop ik een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 21:40:
Welke videokaart had je hiervoor?
Welk merk en type monitor en met welk type kabel aangesloten?
ik had hiervoor eerst de amd r7 260x en heb toen de gtx 760 van een vriend overgenomen. ik heb als monitor een 24 lcd scherm van samsung: de s24d340h
ik heb een normale hdmi kabel aangesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:59

Nemesizz

Untouchable

BannieTeVatgurl schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 21:51:
[...]

yep alles opnieuw gedaan. Ik weet dus niet of het aan mijn voeding ligt. anders koop ik een nieuwe
Of het nou wel of niet aan de voeding ligt, als je hardware je lief is, gooi je die voeding meteen weg en haal je een fatsoenlijke. MS-Tech zijn gewoon gevaarlijke voedingen voor je hardware, kun je zo je componenten mee om zeep helpen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:52

Shunt

Boe

Ten eerste video's schieten doe je horizontaal.

Is dit mogelijk gewoon het verschil van AA van AMD vs Nvidia?

offtopic:
Nevermind staat allemaal al in de post

[ Voor 69% gewijzigd door Shunt op 07-07-2017 11:16 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxsman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 09:04
Makkelijkste manier is natuurlijk testen in een andere pc (evt vriend/familie/etc) om te kijken of het dan ook gebeurt..
anders.. als je nog ergens een oude hd hebt liggen gewoon windows 10 ff schoon op die hd installeren met de nieuwste nv driver en dan test doen met een snel te installeren game.

It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
Nemesizz schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:55:
[...]

Of het nou wel of niet aan de voeding ligt, als je hardware je lief is, gooi je die voeding meteen weg en haal je een fatsoenlijke. MS-Tech zijn gewoon gevaarlijke voedingen voor je hardware, kun je zo je componenten mee om zeep helpen.
maar het is raar want ik heb had het probleem niet op mijn oude videokaart voordat ik deze videokaart heb gehaald en nu heb ik het zelfde probleem wat ik op mijn nieuwe videokaart heb ook op mijn oude videokaart. ik weet niet of het probleem dan aan de voeding ligt aangezien ik het eerst niet had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
Shunt schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:14:
Ten eerste video's schieten doe je horizontaal.

Is dit mogelijk gewoon het verschil van AA van AMD vs Nvidia?

offtopic:
Nevermind staat allemaal al in de post
hoe bedoel je met AA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:09
Het effect wat jij omschrijft is te verhelpen door anti alliasing (AA) aan te zetten in het grapics menu. Probeer dit eens hoger te zetten en te zien of dat het oplost. Wat jij laat zien vind ik namelijk niet echt glitches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
Bennnie schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:21:
Het effect wat jij omschrijft is te verhelpen door anti alliasing (AA) aan te zetten in het grapics menu. Probeer dit eens hoger te zetten en te zien of dat het oplost. Wat jij laat zien vind ik namelijk niet echt glitches.
bedoel je in de game of in de settings van nvidia??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:52

Shunt

Boe

BannieTeVatgurl schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 15:38:
[...]

bedoel je in de game of in de settings van nvidia??
Om het even.
Als je in de Nvidia controll het instelt forceert hij het over de setting van de game heen dacht ik.
Ik zou zeggen stel het eens in op de game. Die werkt in ieders geval altijd.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt altijd je anti-aliasing aanzetten of hogerzetten. Verder snap ik niet waar je nou precies een probleem van maakt, die paar buggende shaders moet ook niet veel uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
Shunt schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 15:47:
[...]

Om het even.
Als je in de Nvidia controll het instelt forceert hij het over de setting van de game heen dacht ik.
Ik zou zeggen stel het eens in op de game. Die werkt in ieders geval altijd.
beide geprobeert, zelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 15:51:
Je kunt altijd je anti-aliasing aanzetten of hogerzetten. Verder snap ik niet waar je nou precies een probleem van maakt, die paar buggende shaders moet ook niet veel uitmaken.
ik heb 3 kwart van al mijn geld uitgegeven aan een goeie videokaart die niet eens goed werkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:59

Nemesizz

Untouchable

BannieTeVatgurl schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 16:53:
[...]

ik heb 3 kwart van al mijn geld uitgegeven aan een goeie videokaart die niet eens goed werkt.....
Ik denk eerder dat het een softwarematige setting is dan dat de kaart zelf niet goed is.
Wat ik zie (voor zover het überhaubt te zien is in de video) is alliasing, dan krijg je rare kartels en dergelijke. Dit is geen defect, dit gebeurt gewoon bij 3D objecten. Daarom hebben games vaak AA, Anti Alliasing, waardoor die kartels verdwijnen.

Ik speel zelf geen GTA op de PC, dus moest even wat opzoeken wat mogelijk is qua graphic settings.
Een paar dingen kwamen naar voren (nogmaals, ik speel het zelf niet op PC, dus kan niet controleren of het nog recent iets is, of mogelijk gefixed in patches);
- in windowed mode (kan dus ook full-screen windowed, is niet het zelfde als 'gewoon' full-screen) werk anti alliasing niet
- framescale , dan kun je up of downscalen. Kan zijn dat die optie verkeerd staat, dan kun je wel op 1080P draaien, maar kan zijn dat de kaart zelf een lagere resolutie rendered, met als gevolg dat het er slechter uit gaat zien.

Dus, checken of je full-screen of windowed draait, en of framescaling aan staat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
Nemesizz schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 17:29:
[...]

Ik denk eerder dat het een softwarematige setting is dan dat de kaart zelf niet goed is.
Wat ik zie (voor zover het überhaubt te zien is in de video) is alliasing, dan krijg je rare kartels en dergelijke. Dit is geen defect, dit gebeurt gewoon bij 3D objecten. Daarom hebben games vaak AA, Anti Alliasing, waardoor die kartels verdwijnen.

Ik speel zelf geen GTA op de PC, dus moest even wat opzoeken wat mogelijk is qua graphic settings.
Een paar dingen kwamen naar voren (nogmaals, ik speel het zelf niet op PC, dus kan niet controleren of het nog recent iets is, of mogelijk gefixed in patches);
- in windowed mode (kan dus ook full-screen windowed, is niet het zelfde als 'gewoon' full-screen) werk anti alliasing niet
- framescale , dan kun je up of downscalen. Kan zijn dat die optie verkeerd staat, dan kun je wel op 1080P draaien, maar kan zijn dat de kaart zelf een lagere resolutie rendered, met als gevolg dat het er slechter uit gaat zien.

Dus, checken of je full-screen of windowed draait, en of framescaling aan staat of niet.
alles geprobeerd, geen succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een andere hdmi kabel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:18
ik verwacht dat het weinig met de videokaart te maken.(probeer eens heaven benchmark).. maar meer software matig AA problemen. Heb ik ook nog wel eens met games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:49
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 15:51:
lekker ben jij ....
Als je iets koopt dan wil je toch ook dat het goed werkt???
Alles is al duur genoeg... en dan moet het toch ook goed zijn, je betaald er ook dik voor?
Sorry hoor, maar deze reactie snap ik niet echt....

voor jou zal het misschien niet uitmaken, maar voor mij en de topic starter wel.

Ontopic:

Als je de kans hebt zou ik hem in een andere pc testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het ook in andere games? Zo nee, dan zou ik GTA V compleet verwijderen en opnieuw installeren, misschien is de game een beetje in de war dat je een nieuwe videokaart hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
Verwijderd schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 08:02:
Heb je een andere hdmi kabel geprobeerd?
yep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
Verwijderd schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 08:30:
Heb je het ook in andere games? Zo nee, dan zou ik GTA V compleet verwijderen en opnieuw installeren, misschien is de game een beetje in de war dat je een nieuwe videokaart hebt.
ik heb het bij alle games!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-09 00:08

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Zou je anders het kunnen opnemen met shadowplay ipv een vaag filmpje waar weinig op te zien is? Nu is het redelijk ondeduidelijk, althans voor mij om goed vast te stellen wat het probleem is.
Screenshots zouden ook nice zijn, en als dat niet lukt een filmpje wat niet VVS is waardoor je op normale beeldschermen maar 1/5e van de resolutie hebt.

Wat voor beeldscherm heb je overigens?

offtopic:
Je kan je reactie editen ipv meerdere reacties onder elkaar te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Enige wat je kan doen:

- kaart in andere PC testen
- voor de gein een benchmark (Furmark of iets dergelijks) draaien voor de videokaart, vergelijken met resultaten op internet (omdat je vindt dat de videokaart niet goed zou werken). Waarschijnlijk krijg je normale resultaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Iemand heeft nog nooit aliasing gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:21

Umbrah

The Incredible MapMan

Erg lastig te zien, maar is het niet gewoon een over/underscan probleempje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
Ik heb (alweer) in een nvidia live chat gezeten en mijn probleem wordt aan level 2 mensen doorgegeven, maandag wordt ik verder geholpen door hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Begin eens met het opnemen van de gameplay op de PC zelf (dit kan met ShadowPlay, OBS Studio, Afterburner, enz) in plaats van een wazig (en VVS) filmpje van je beeldscherm. Dan zien we misschien wat je bedoelt, want nu is me dat niet helemaal duidelijk.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
Compizfox schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:35:
Begin eens met het opnemen van de gameplay op de PC zelf (dit kan met ShadowPlay, OBS Studio, Afterburner, enz) in plaats van een wazig (en VVS) filmpje van je beeldscherm. Dan zien we misschien wat je bedoelt, want nu is me dat niet helemaal duidelijk.
Onderaan mijn 1e bericht heb ik 2 youtube links staan van mensen die precies hetzelfde probleem als mij hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

BannieTeVatgurl schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:58:
[...]

Onderaan mijn 1e bericht heb ik 2 youtube links staan van mensen die precies hetzelfde probleem als mij hebben
Ah, had ik nog niet gezien.

Als dat (die "jagged edges") het probleem is... dat noemt men "aliasing". Niks bijzonders, heb je altijd zonder anti-aliasing (AA). Oplossing: AA aanzetten.

Als in-game AA aanstaat maar het werkt niet, heb je misschien in je Nvidia Control Panel AA geforceerd disabled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
BannieTeVatgurl schreef op zondag 9 juli 2017 @ 21:58:
[...]

In diezelfde youtubelinken staan ook ontzettend veel comments die je zou kunnen helpen. Ik lees vluchtig: andere voeding, AA instellingen, drivers. Ik zou zeggen volg die adviezen op :)

Ik vond ook nog deze, hier staan onder het filmpje ook nog in elk geval 1 comment met een advies

YouTube: How To Fix Anti-Aliasing Issues in GTA5

[ Voor 19% gewijzigd door iamzero456 op 09-07-2017 22:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

iamzero456 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:09:
[...]

In diezelfde youtubelinken staan ook ontzettend veel comments die je zou kunnen helpen. Ik lees vluchtig: andere voeding, AA instellingen, drivers. Ik zou zeggen volg die adviezen op :)
De voeding kan onmogelijk ervoor zorgen dat anti-aliasing niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Compizfox schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:12:
[...]

De voeding kan onmogelijk ervoor zorgen dat anti-aliasing niet werkt...
Ik heb gekkere dingen gelezen, maar ik zou evengoed die MS tech voeding die hij heeft weggooien. Ik noemde alleen de adviezen op, ik ging ze niet beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
Compizfox schreef op zondag 9 juli 2017 @ 22:06:
[...]

Ah, had ik nog niet gezien.

Als dat (die "jagged edges") het probleem is... dat noemt men "aliasing". Niks bijzonders, heb je altijd zonder anti-aliasing (AA). Oplossing: AA aanzetten.

Als in-game AA aanstaat maar het werkt niet, heb je misschien in je Nvidia Control Panel AA geforceerd disabled?
nope, als het goed is niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eren
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:02

Eren

Boss of this gym

Welke aansluiting gebruik je? Had een probleem met een 1080 waar de gebouwen en andere dingen bij PUBG wazige textures gaven van een bepaald afstand. Heb daarna DVI gebruikt plaats van Display en de probleem is verdwenen.

[ Voor 13% gewijzigd door Eren op 14-07-2017 00:45 ]

4HEad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 14:05
Ik zou eerst 2 dingen doen:

1: de kaart in een andere computer doen, bijvoorbeeld bij familie of vrienden.
2: die voeding weggooien, bij het zien van het merk gingen mijn kontharen recht overeind staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
CryRaven schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:28:
Ik zou eerst 2 dingen doen:

1: de kaart in een andere computer doen, bijvoorbeeld bij familie of vrienden.
2: die voeding weggooien, bij het zien van het merk gingen mijn kontharen recht overeind staan.
hahaha XD ik weet niet of het zal helpen maar ik zal kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
_NIEUWE UPDATE_: zojuist bericht van nvidia gehad: ''Hi,

There isnt anything on this that we could adjust or help with, this is just a limitation within the game engine.

Josh
NVCC''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
BannieTeVatgurl schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 23:13:
_NIEUWE UPDATE_: zojuist bericht van nvidia gehad: ''Hi,

Josh
NVCC''
Nvidia legt het probleem dus bij de games, als je de kaart in een andere pc zet weet je meer en dan kunnen we vervolgstappen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
CryRaven schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 23:16:
[...]

Nvidia legt het probleem dus bij de games, als je de kaart in een andere pc zet weet je meer en dan kunnen we vervolgstappen nemen.
dat is dus een beetje het probleem, punt 1 ik heb geen andere pc. Punt 2: ik heb het nu ook bij mijn andere videokaart die veel ouder is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 22:06
BannieTeVatgurl schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 23:18:
[...]

dat is dus een beetje het probleem, punt 1 ik heb geen andere pc. Punt 2: ik heb het nu ook bij mijn andere videokaart die veel ouder is
Dus geen probleem met de VGA :9

Ik zal de instellingen eens nalopen met AA/AF/vsync/etc. Heeft 99,99% daarmee te maken. Had hetzelde met Ryse son of Rome & Wolfenstein.

[ Voor 19% gewijzigd door da_PSI op 14-07-2017 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
da_PSI schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 23:18:
[...]

Dus geen probleem met de VGA :9
nee inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
Als ik een nieuwe voeding zou moeten halen, welk merk raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
Kijk dit filmpje eens, miss dat je er wat aan hebt YouTube: Wolfenstein The Old Blood texture/artifact bug solution
Heeft mij ook geholpen met mijn nvidia kaartje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
Dan ligt of aan een instelling van de game of een driver, of het is je voeding.

En aangezien je die toch moet vervangen, dit zijn goede opties:

pricewatch: Corsair CX450M

pricewatch: Corsair RM550x

pricewatch: BitFenix Whisper BWG450M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
da_PSI schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 23:21:
Kijk dit filmpje eens, miss dat je er wat aan hebt YouTube: Wolfenstein The Old Blood texture/artifact bug solution
Heeft mij ook geholpen met mijn nvidia kaartje :/
werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BannieTeVatgurl
CryRaven schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 23:27:

En aangezien je die toch moet vervangen, dit zijn goede opties:

pricewatch: Corsair CX450M

pricewatch: Corsair RM550x

pricewatch: BitFenix Whisper BWG450M
jezus wat een prijzen voor zo weinig watt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:42

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Als je videokaart plof zegt door je slechte voeding denk je daar heel anders over.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
BannieTeVatgurl schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 23:28:
[...]

Wattage maakt niet zoveel uit, dat zal geen probleem zijn.
Waar je naar moet kijken is de kwaliteit, dat houd bijvoorbeeld in dat een voeding constant een bepaald wattage kan leveren.

En ja, aan kwaliteit zit meestal een prijskaartje.

Maar bekijk het zo, beter een goede voeding die wat kost, dan een goedkoop flutding die je hele systeem opblaast en dan ben je veel meer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ah, het welbekende pixelated shadows en texture flicker verhaal. Ik weet exact wat je bedoelt. Er is dan ook al veel over geschreven en er zijn tientallen theorieën te vinden op het internet. Van 'tussen je oren', tot 'nvidia only probleem'. Er gaat zelfs een theorie rond dat het aan het stroom ligt (uit het stopcontact)

Als je niks te doen heb kun je hier inmiddels 102 pagina's lezen over het 'probleem': https://forums.geforce.co...ins-gtx-960-970-980-ect-/

Ik kan je alvast een tip geven: ga er niet teveel over peinzen, want je kunt er simpelweg niks aan doen.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

CryRaven schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 23:27:
Ik zou die voeding zeker vervangen maar zoals eerder gezegd is het echt onmogelijk dat een probleem met anti-aliasing veroorzaakt wordt door een voeding. Die twee dingen zijn echt totaal ongerelateerd.

BannieTeVatgurl schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 23:28:
[...]

Dit zijn normale prijzen voor kwalitatief goede voedingen. De voeding die je nu hebt is een prutding (en het is dus niet zo vreemd dat die goedkoop is).

Mick1990 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 23:41:
Ah, het welbekende pixelated shadows en texture flicker verhaal. Ik weet exact wat je bedoelt. Er is dan ook al veel over geschreven en er zijn tientallen theorieën te vinden op het internet. Van 'tussen je oren', tot 'nvidia only probleem'. Er gaat zelfs een theorie rond dat het aan het stroom ligt (uit het stopcontact)

Als je niks te doen heb kun je hier inmiddels 102 pagina's lezen over het 'probleem': https://forums.geforce.co...ins-gtx-960-970-980-ect-/

Ik kan je alvast een tip geven: ga er niet teveel over peinzen, want je kunt er simpelweg niks aan doen.
Ik dacht dat ik begrepen had dat het ging om aliasing? :? Of wat is het probleem nou eigenlijk?

[ Voor 36% gewijzigd door Compizfox op 14-07-2017 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
En je hebt dat in 5 min allemaal kunnen testen?
Pagina: 1