Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is een game-pc met normaal gebruik voor series / films etc. De bedoeling is om er in de toekomst 1440p en VR mee te doen (toekomst proof dus).
Wat mag het systeem gaan kosten?
1600-1800 voor de hardware. Het scherm is voor de toekomst daar ik nu 3 Dell u2312HM schermen heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige PC wil ik behouden als backup, of mogelijk ombouwen tot een server oid
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD is een vereiste. Gezien ik toch op zeer korte termijn een 1440p scherm wil kopen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me eigelijk niet zoveel uit. Ik prefereer de Ryzen vanwege goede prijs/kwaliteit en OC. Daarnaast lichte voorkeur voor Nvidia, maar als de Radeon beter is dan pak ik die
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter, zonder extreme kosten er aan te binden. Voor de rest geen wensen.
Ga je overklokken?
Voor deze PC wil ik wel overklokken, maar niet to the max.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb rond geneust in meerdere topics en builds van andere. Daarnaast heb ik een en ander online opgezocht. Maar ik heb toch twijfels of dit nu de beste keuzes zijn voor de middelen die ik er aan wil uitgeven. Schroom dus niet om kritisch te zijn over de built.
Daarnaast zou ik graag jullie kennis willen over het combineren van een 1440p met 2x 1080p schermen als extra schermen. Gaat dit goed of levert dit problemen?
Het is een game-pc met normaal gebruik voor series / films etc. De bedoeling is om er in de toekomst 1440p en VR mee te doen (toekomst proof dus).
Wat mag het systeem gaan kosten?
1600-1800 voor de hardware. Het scherm is voor de toekomst daar ik nu 3 Dell u2312HM schermen heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige PC wil ik behouden als backup, of mogelijk ombouwen tot een server oid
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD is een vereiste. Gezien ik toch op zeer korte termijn een 1440p scherm wil kopen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me eigelijk niet zoveel uit. Ik prefereer de Ryzen vanwege goede prijs/kwaliteit en OC. Daarnaast lichte voorkeur voor Nvidia, maar als de Radeon beter is dan pak ik die
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter, zonder extreme kosten er aan te binden. Voor de rest geen wensen.
Ga je overklokken?
Voor deze PC wil ik wel overklokken, maar niet to the max.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb rond geneust in meerdere topics en builds van andere. Daarnaast heb ik een en ander online opgezocht. Maar ik heb toch twijfels of dit nu de beste keuzes zijn voor de middelen die ik er aan wil uitgeven. Schroom dus niet om kritisch te zijn over de built.
Daarnaast zou ik graag jullie kennis willen over het combineren van een 1440p met 2x 1080p schermen als extra schermen. Gaat dit goed of levert dit problemen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600X Boxed zonder koeler | € 245,95 | € 245,95 |
| 1 | ASRock Fatal1ty AB350 Gaming K4 | € 113,75 | € 113,75 |
| 1 | Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080Ti Xtreme Edition 11G | € 787,50 | € 787,50 |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 67,- | € 67,- |
| 1 | NZXT S340 Elite Zwart | € 95,51 | € 95,51 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 145,- | € 145,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 95,49 | € 95,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.715,14 | |