Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 23:38
Mijn vraag
ik heb sinds kort een huawei p10 en na enkele weken het toestel te gebruiken stoot ik op het volgend probleem. :X :? :F

als ik het toestel een tijdje niet gebruikt heb, zie ik mijn notificaties op mijn scherm wel door de optie scherm aanzetten bij meldingen, maar het notificatie lampje knippert niet waardoor ik de meldingen dus ook niet zie (omdat ik alleen naar mijn led lampje kijk) pas als ik het scherm terug aanzet dan begint het ledje pas te knipperen ???

Relevante software en hardware die ik gebruik
ik ben in het gebruik van nova launcher(pro) met versie B152 (laatse nieuwe update)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

-bij meldingsbeheer knipperend led lampje aangevinkt
-bij apps whatsapp als prioriteit melding geplaatst
-light mananger gedownload en bij scherm ontwaken de apps bericht, gmail, facebook en messenger, whatsapp aangevinkt prioriteit hoog aangeklikt en deze app laten draaien in de achtergrond
-batterijbesparing staat niet aan !

ik weet niet goed waar het aan kan liggen of wat ik verkeerd doe ? 8)7 zal hier of daar wel een instelling zijn waar ik niet direct aan denk of terug vind ?

ik vermoed dat het misschien ergens iets te maken zou kunnen hebben met een accu besparing of stand by instelling,al heb ik dit niet aan staan ?
of is dit omdat ik met nova launcher werk, en dit niet samen werkt ? (eerste x dat ik met dit werk op een smartphone dus alles is nog vrij nieuw voor mij) :+

benieuwd of iemand me kan helpen !
mijn dank is groot _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Komen meldingen wel binnen of gebeurd dat ook pas als het scherm uit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
rens-br schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:21:
Komen meldingen wel binnen of gebeurd dat ook pas als het scherm uit staat?
melding komt wel gewoon binnen dus scherm licht wel even op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@Philtjens het kan zijn dat juist dat het probleem is. Op mijn telefoon gaat de led ook uit op het moment dat ik mijn scherm een keer heb aangezet. Ik kan het oplichten van het scherm bij een notificatie uitschakelen bij:
'Instellingen' -> 'Weergave' -> 'Actieve display'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
rens-br schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:31:
@Philtjens het kan zijn dat juist dat het probleem is. Op mijn telefoon gaat de led ook uit op het moment dat ik mijn scherm een keer heb aangezet. Ik kan het oplichten van het scherm bij een notificatie uitschakelen bij:
'Instellingen' -> 'Weergave' -> 'Actieve display'
Dat zou inderdaad wel eens kunnen want soms werkt het wel gewoon en soms niet dus daar zou het aan kunnen liggen.

Alleen kan ik die instelling niet terug vinden in menu weergave en als ik het handmatig zoek kom ik ook geen resultaat tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@Philtjens ik heb ook geen Huawei P10, dus de instellingen kunnen verschillen.

Je geeft overigens zelf aan dat je dit wel kan aan/uitzetten:
als ik het toestel een tijdje niet gebruikt heb, zie ik mijn notificaties op mijn scherm wel door de optie scherm aanzetten bij meldingen,

[ Voor 57% gewijzigd door rens-br op 06-07-2017 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
probleem nog niet opgelost.

als de gsm in lange tijd het scherm niet activeert lijkt deze in een soort stand by modus te gaan ?
zodra het scherm aangaat komt alles pas aan en gaat de led branden ...

als ik het scherm regelmatig activeer komt wel alles gewoon binnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen? Ik zoek al 3 uur naar hoe ik kan instellingen dat m'n meldingen op m'n vergrendelscherm komen... Maar het lukt niet.. Heb alles al aan gezet etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:16:
Kan iemand mij helpen? Ik zoek al 3 uur naar hoe ik kan instellingen dat m'n meldingen op m'n vergrendelscherm komen... Maar het lukt niet.. Heb alles al aan gezet etc...
Doe eens een factory reset dit staat normaal standaard al zo ingesteld ?
Pagina: 1