Toon posts:

AXIS STORPOINT CD+ IDE /T

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beetje historisch misschien, maar ik heb van mijn bedrijf de opdracht gekregen hier een prijskaartje aan te hangen. Ik heb hier persoonlijk te weinig ervaring mee, dus ik vroeg me af of iemand van jullie hier een prijskaartje aan durft te hangen.

Ik heb de specificaties van de cnet website even opgeroepen, hieronder te zien:
https://www.cnet.com/prod...oint-cd-plus-ide-t/specs/

Hij is al gebruikt, werkt nog prima. Ik heb me hier zojuist geregistreerd, dus mijn excuses als ik dit in een verkeerde sectie heb gepost.
Alvast bedankt.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
w.e.g.e.v.g.

Wat een gek ervoor geeft, dit soort zaken worden bij broker 9/10 weggegooid of meegegeven met een " diverse" pallet. (zo'n pallet wat je voor 50 euro koopt, zie het als een Ibood box)

Er is geen praktisch nut in de nieuwere omgevingen, hoogstens legacy omgevingen, maar ook daar worden, als ze ng gebruikt worden, CD's omgezet naar ISO en gemount.

Verwijderd

Topicstarter
Vorkie schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:34:
w.e.g.e.v.g.

Wat een gek ervoor geeft, dit soort zaken worden bij broker 9/10 weggegooid of meegegeven met een " diverse" pallet. (zo'n pallet wat je voor 50 euro koopt, zie het als een Ibood box)

Er is geen praktisch nut in de nieuwere omgevingen, hoogstens legacy omgevingen, maar ook daar worden, als ze ng gebruikt worden, CD's omgezet naar ISO en gemount.
Ja, dat vermoeden had ik al. Misschien dat iemand op Amazon nog zo gek is om hem te kopen. =)