Wordpress opmaak ligt overhoop

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piper
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:42

Piper

No guts, no glory

Topicstarter
Mijn vraag
Ik wilde m'n blog weer oppakken, maar de opmaak ligt een beetje overhoop. Heb WP een update gegeven, andere thema's geprobeerd, blijft niet helemaal lekker gaan. In de preview bij de customizer ziet het er de ene keer wel uit zoals het hoort en de andere keer ook brak; de opmaak blijft een zooitje.

Moet ik de hele boel leeghalen en backuppen en opnieuw uploaden of zou ik dan weer tegen hetzelfde probleem aanlopen? Staat er ergens nog een brak bestand op de server die erdoorheen fietst?

Het gaat om *snip* spam
;)

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 10-07-2017 14:54 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Druk in je browser eens op F12 om je gepresenteerde site te analyseren.

En als het wel goed werkt in de customizer en de andere keer niet, heb je zomaar kans dat je cache vies/vuil is; misschien dat je daar ook even wat moet opschonen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piper

Piper

No guts, no glory

Topicstarter
Thnx, die kende ik nog niet.

Zie een paar server responded with a status of 400 (bad request) foutmeldingen langskomen. Daar maar even op googlen.

Cache had ik zowel aan de browser als de site kant al een paar keer leeggegooid maar dat helpt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:52

P_Tingen

omdat het KAN

Als je blog al een paar jaar oud is en/of je flink gehobby't hebt met WP plugins, heb je kans dat er het een en ander aan troep in je database zit. Als het te overzien is qua aantal posts, is het nog te overwegen om alles te dumpen en volledig opnieuw te beginnen.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:44

Eris

-

Er zit een bug in

http://*snip*/wp-content/cache/minify/bbc5b.css

Hij laad dus totaal geen CSS bestand op dit moment alleen een 400 Bad request melding

[ Voor 43% gewijzigd door RobIII op 10-07-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piper

Piper

No guts, no glory

Topicstarter
Dat minify gedeelte kwam dus door de W3 Total Cache plugin, die uitzetten maakt dat 't er weer een stuk logischer uitziet. Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revelry
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Excuses als ik je topic kaap maar ik zit ook met een opmaak probleem.

Ik wou de Adwords conversaties meten maar daarna was opeens mijn opmaak van de checkout page veranderd. De tekst was vroeger: Ik heb de algemene voorwaarden gelezen en ga ermee akkoord maar nu is het: Ik heb de Voowaarden gelezen en ga ermee akkoord.

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen, op het internet is weinig te vinden.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/pop1dgpkg3sjn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dat lijkt me niks met dit topic te maken hebben maar een update van een component, server-side of ad-side.

Advies: nieuw topic openen na het zelfstandig doorlopen van het changelog van jouw site + alle aanverwante componenten/koppelingen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^ Dat. Maar neem dan vooral eerst even onze Quickstart door.

@Piper Wat betreft je topicreport "opgelost, mag gesloten worden": Een slotje is niet nodig op een topic als je je oplossing hebt. Zie daarvoor ook onze faq betreffende topiceinde.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.