Heeft iemand ervaring met het rondkrijgen van de financiering bij de bank voor een nieuwbouwwoning zonder nieuwbouwgarantie ?
Vraag
Alle reacties
Vast wel maar daat heb je geen Netwerken voor nodig; ik denk dat je even moet gaan lezen in Wonen & Verbouwen.
Neemt niet weg dat een goede intermediair voor (onafhankelijke) hypotheken waarschijnlijk ook al een advies heeft gegeven aan je; het zou handig zijn deze aanbeveling te delen zodat men erover kan nadenken of er betere/andere constructies (pun intended) zijn voor een nieuwbouwhuis.
Neemt niet weg dat een goede intermediair voor (onafhankelijke) hypotheken waarschijnlijk ook al een advies heeft gegeven aan je; het zou handig zijn deze aanbeveling te delen zodat men erover kan nadenken of er betere/andere constructies (pun intended) zijn voor een nieuwbouwhuis.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
@Anoniem: 942583
What ^^^ said.. Maar ook in Wonen & Verbouwen verwachten we wel wat meer informatie en inzet
What ^^^ said.. Maar ook in Wonen & Verbouwen verwachten we wel wat meer informatie en inzet
[ Voor 8% gewijzigd door Equator op 06-07-2017 13:28 ]
Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.
Dit topic is gesloten.