pdf brochure uploaden naar bedrijfspagina mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 490 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-Tweakers,

Op onze LinkedIn bedrijfspagina zou ik graag een pdf uploaden - soort van opgemaakte brochure die de bezoeker kan openen.
Wie weet of dit mogelijk is?

Mogelijk kijk ik er zelf overheen, maar het is mij niet duidelijk of en hoe dit voor elkaar te krijgen.

Dank alvast!!

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• One-eye864
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:33
Wat heb je er zelf al aan gedaan om hier achter te komen? Sorry maar werkelijk de eerste (bijna) willekeurige zoekopdracht in Google geeft al meerdere resultaten waar het antwoord letterlijk in staat.

Volgens mij is dat zelfs nog minder werk dan speciaal voor deze vraag een account hier aan te maken. Bij Tweakers wordt wel wat meer inzet verwacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

One-eye864 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:14:
...Sorry maar werkelijk de eerste (bijna) willekeurige zoekopdracht in LinkedIn geeft al meerdere resultaten waar het antwoord letterlijk in staat.
;) Het staat gewoon in hun eigen FAQ...

Vind het vreemd dat iemand die een bedrijfsmatige pagina beheert, niet eens de handleiding weet te vinden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:33
Ja daar inderdaad vast ook ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:33
Ondanks het feit dat jullie gelijk hebben: even ja of nee typen was ook sneller geweest ;)

@TS: volgens mij kun je oa. pdf, powerpoint en word docs redelijk eenvoudig uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is iets wat je zelf ook makkelijk op kunt zoeken of evt. na kan vragen bij LinkedIn. Gezien er verder geen discussiewaarde in dit topic zit, zet ik hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.