Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Vraag
Alle reacties
Kan je nog zonder kussentjes testen?
Ik kan me voorstellen dat de andere kussentjes misschien wat dempen?
Aan de andere kant, je gehoor kan ook veranderd zijn. Niet afgelopen jaar toevallig een jaar lang voor een speaker gestaan op festivals of in clubs.
Ik kan me voorstellen dat de andere kussentjes misschien wat dempen?
Aan de andere kant, je gehoor kan ook veranderd zijn. Niet afgelopen jaar toevallig een jaar lang voor een speaker gestaan op festivals of in clubs.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zonder kussentjes zit er geen dynamiek in het geluid. Een beetje alsof je luistert naar een cheape badkamerradio.
M'n gehoor zou veranderd kunnen zijn ja, maar niet perse slechter door praktijken die jij beschrijft
M'n gehoor zou veranderd kunnen zijn ja, maar niet perse slechter door praktijken die jij beschrijft
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ik weet niet hoe het bij deze specifieke hoofdtelefoon zit, maar er zit in het algemeen wel degelijk (makkelijk meetbare) verschillen tussen oorkussentjes.