Voor diegene die het nog niet wisten...ik kreeg dit volgende berichtje, overigens ongevraagd
via e-mail:
Ik had in een topic aangegeven dat ik er wat wilde bestellen maar dat ze offline waren (veranderingen aan de site e.d.) maar dat er niets van terug te zien was. Tevens had ik het vermoeden dat ze samenwerkten met nedcool omdat die ook al geruime tijd offline is (overname ofzo?) maar daar wordt niets over gezegd in het mailtje van mijnheer Faasen.
Iemand enig idee of nedcool binnenkort weer online gaat of zijn ze, volgens de geruchten, echt failliet?
In ieder geval erg attent, ik begrijp alleen niet waarom ze dan uit de lucht geweest zijn maar goed..Geachte heer,
We hebben gelezen op het forum dat u zich afvroeg waarom we de nieuwe site nog niet hebben echter gaat dit wel gebeuren alleen moeten er nog een aantal schoonheid foutjes worden weggewerkt en zijn nog niet alle foto's klaar.
Het gaat zeker gebeuren en zijn wij van mening dat je pas met een nieuwe site moet komen als alles tot in de puntjes in order is. Want een goede start is het halve werk.
R. Faasen
________________________________________________________________________________________
OC-Shop.nl
Onze producten kunnen bij defect binnen 6 dagen geruild worden in orginele verpakking en met factuur.
Voor het omruilen van defecte goederen heeft de OC-Shop een RMA-procedure. Voor vragen hierover mail met order@oc-shop.nl
De OC-Shop is niet aansprakelijk voor het verkeerd gebruiken / installeren van gekochte artikelen. Voor technische vragen hieromtrent mailen met info@OC-Shop.nl
Met vriendelijke groet,
Richard Faasen
r.faasen@oc-shop.nl
Ik had in een topic aangegeven dat ik er wat wilde bestellen maar dat ze offline waren (veranderingen aan de site e.d.) maar dat er niets van terug te zien was. Tevens had ik het vermoeden dat ze samenwerkten met nedcool omdat die ook al geruime tijd offline is (overname ofzo?) maar daar wordt niets over gezegd in het mailtje van mijnheer Faasen.
Iemand enig idee of nedcool binnenkort weer online gaat of zijn ze, volgens de geruchten, echt failliet?