Toon posts:

Nieuwe website OC-Shop

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Voor diegene die het nog niet wisten...ik kreeg dit volgende berichtje, overigens ongevraagd ;) via e-mail:
Geachte heer,

We hebben gelezen op het forum dat u zich afvroeg waarom we de nieuwe site nog niet hebben echter gaat dit wel gebeuren alleen moeten er nog een aantal schoonheid foutjes worden weggewerkt en zijn nog niet alle foto's klaar.

Het gaat zeker gebeuren en zijn wij van mening dat je pas met een nieuwe site moet komen als alles tot in de puntjes in order is. Want een goede start is het halve werk.

R. Faasen
________________________________________________________________________________________
OC-Shop.nl

Onze producten kunnen bij defect binnen 6 dagen geruild worden in orginele verpakking en met factuur.
Voor het omruilen van defecte goederen heeft de OC-Shop een RMA-procedure. Voor vragen hierover mail met order@oc-shop.nl

De OC-Shop is niet aansprakelijk voor het verkeerd gebruiken / installeren van gekochte artikelen. Voor technische vragen hieromtrent mailen met info@OC-Shop.nl

Met vriendelijke groet,

Richard Faasen
r.faasen@oc-shop.nl
In ieder geval erg attent, ik begrijp alleen niet waarom ze dan uit de lucht geweest zijn maar goed..

Ik had in een topic aangegeven dat ik er wat wilde bestellen maar dat ze offline waren (veranderingen aan de site e.d.) maar dat er niets van terug te zien was. Tevens had ik het vermoeden dat ze samenwerkten met nedcool omdat die ook al geruime tijd offline is (overname ofzo?) maar daar wordt niets over gezegd in het mailtje van mijnheer Faasen.

Iemand enig idee of nedcool binnenkort weer online gaat of zijn ze, volgens de geruchten, echt failliet?

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

failliet??? met die prijzen die ze hebben? denk het ook niet, volgens mij zwemmen ze in het geld. En btw, ze moeten ook op vakantie he, alleen hadden ze dat dan wel mogen vermelden, en dan niet wegens persoonlijke omstandigheden

iStockphoto

Verwijderd

Nedcool schijnt idd failliet te zijn, ik heb daar verder niks meer over gehoord..

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 juli 2001 00:34 schreef cheshire87 het volgende:
failliet??? met die prijzen die ze hebben? denk het ook niet, volgens mij zwemmen ze in het geld. En btw, ze moeten ook op vakantie he, alleen hadden ze dat dan wel mogen vermelden, en dan niet wegens persoonlijke omstandigheden
Hahahaha...precies. Ze zitten nu misschien wel te bakken in de zon 8-) met een dikke sigaar :7 omdat ze bulken van het geld ;)

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Op zaterdag 07 juli 2001 09:22 schreef Kees_Mot het volgende:

[..]

Hahahaha...precies. Ze zitten nu misschien wel te bakken in de zon 8-) met een dikke sigaar :7 omdat ze bulken van het geld ;)
Dat is gelul natuurlijk. Het is gewoon een hardware speciaalzaak. Ze moeten het niet hebben van de bulk, maar van de bijzondere dingen. Ik heb geen idee hoe goed het draait, maar ze zullen best hard moeten werken om hun geld te verdienen.
Zeker nu ze naar een industrieterrein zijn verhuisd (geen idee hoe groot het daar is, als ik weer eens wat ga bestellen, ga ik afhalen), zijn de vaste lasten vast weer hoger.

Ik vind ook de prijzen behoorlijk hoog, ik zit te dinken aan peltierkoeling, maar dat kost me gewoon fl. 400,--. + de discussie die hier loopt of die nieuwe voeding het wel allemaal trekt.

Service is goed, ik had gezeik met dat Aqua-coolsetje wat het niet helemaal trok, en kon hem gewoon ruilen voor andere hardware (oké was wel weer meer geld kwijt, maar het draait prima).

Bij Ned-Cool staat er toch iets van persoonlijke omstandigheden :? Maar ja, ik zou ook wel last hebben van "persoonlijke omstandigheden" als ik failliet was :P .

One of the animals has left its cage today.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zaterdag 07 juli 2001 12:57 schreef mrknowitall het volgende:

[..]

Dat is gelul natuurlijk. Het is gewoon een hardware speciaalzaak. Ze moeten het niet hebben van de bulk, maar van de bijzondere dingen. Ik heb geen idee hoe goed het draait, maar ze zullen best hard moeten werken om hun geld te verdienen.
Zeker nu ze naar een industrieterrein zijn verhuisd (geen idee hoe groot het daar is, als ik weer eens wat ga bestellen, ga ik afhalen), zijn de vaste lasten vast weer hoger.

Ik vind ook de prijzen behoorlijk hoog, ik zit te dinken aan peltierkoeling, maar dat kost me gewoon fl. 400,--. + de discussie die hier loopt of die nieuwe voeding het wel allemaal trekt.

Service is goed, ik had gezeik met dat Aqua-coolsetje wat het niet helemaal trok, en kon hem gewoon ruilen voor andere hardware (oké was wel weer meer geld kwijt, maar het draait prima).

Bij Ned-Cool staat er toch iets van persoonlijke omstandigheden :? Maar ja, ik zou ook wel last hebben van "persoonlijke omstandigheden" als ik failliet was :P .
ja van slaande vrouwen ofzo ;)

iStockphoto

Verwijderd

Voor mensen die het aandurven om een handel op te zetten in dergelijke speciale dingen, waar ze waarschijnlijk ook nog een hoop ellende mee hebben (twiekers die zeuren over een koeler die niet goed is omdat-ie bij hun 2 graden hoger uitkomt dan in de testen), vind ik hun prijs nog niet eens zo hoog.

Probeer 't maar eens, zo'n winkel opzetten. Dan zie je wel dat je een aanzienlijke marge aan moet houden om in leven te blijven.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij haal je nu twee winkels door elkaar! Ik heb het over nedcool en jij over oc-shop. Naar mijn weten is nedcool niet verhuisd naar een industrieterrein (oc-shop wel wat ik in een posting van ResetTim begreep). Overigens staan er ook smilies bij dus voel je absoluut niet aangesproken (of werk je er misschien? ;);)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op zaterdag 07 juli 2001 14:57 schreef DaBit het volgende:
Voor mensen die het aandurven om een handel op te zetten in dergelijke speciale dingen, waar ze waarschijnlijk ook nog een hoop ellende mee hebben (twiekers die zeuren over een koeler die niet goed is omdat-ie bij hun 2 graden hoger uitkomt dan in de testen), vind ik hun prijs nog niet eens zo hoog.

Probeer 't maar eens, zo'n winkel opzetten. Dan zie je wel dat je een aanzienlijke marge aan moet houden om in leven te blijven.
Of tweakers die zeiken dat hun Delta 6800 rpm maar 6500 rpm draait... |:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Ik vind het wel jammer van ned-cool ik vond het een goede winkel en ze hebben een betere service dan oc-shop.

Alleen de web pagina was niet bepaald uitnodigend.

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Op zaterdag 07 juli 2001 19:36 schreef Kees_Mot het volgende:

[..]

Volgens mij haal je nu twee winkels door elkaar! Ik heb het over nedcool en jij over oc-shop. Naar mijn weten is nedcool niet verhuisd naar een industrieterrein (oc-shop wel wat ik in een posting van ResetTim begreep). Overigens staan er ook smilies bij dus voel je absoluut niet aangesproken (of werk je er misschien? ;);)
Nee hoor, 1e paar alinea's slaat op de OC-shop. De laatste op Ned-Cool. Naar aanleiding van de reply boven dat er geruchten zijn dat ze failliet zijn.

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

Voor zover ik ze ken, zijn die gasten van ned-cool echt superaardig en hebben ze het druk zat. Als zij zeggen dat het om persoonlijke omstandigeheden gaat, geloof ik dat meteen.
Pagina: 1