twee bronnen (3,5mm jacks) tegelijk afspelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi Tweakers,

Mijn vraag:

Ik heb een waterproof microfoontje (bedraad, eindigt met een 3,5mm jack), een telefoon (welke via een 3,5mm jack is aan te sluiten of uiteraard via bluetooth) en tot slot een luidspreker (welke bluetooth ondersteunt en een 3,5mm jack ingang heeft). Is het mogelijk om beide apparaten (microfoon en telefoon) tegelijkertijd af te laten spelen op het speakertje? Wat heb ik hier voor nodig?

F.Y.I. het is voor een cadeau voor een vriend wie graag onder de douche zingt ;)

Beste antwoord (via Verwijderd op 06-07-2017 08:37)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 00:52:
[...]

Een splitter werkt dus niet enkel voor 'uitgaande' geluidsstroom (naar 2 speakers bijvoorbeeld), maar ook als inkomende geluidsstromen (2 bronnen op 1 speaker)?
Yup, precies zoals ik zeg. Enige waar je op moet letten is bij de splitter of je wel eentje hebt die ook zowel audio als mic ondersteuning heeft. Wikipedia: Phone connector (audio)

39

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat heb je zelf gevonden met google? denk eens aan een splitter (ja dat werkt ook om te combineren)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 21:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fietsbel schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 00:25:
Wat heb je zelf gevonden met google? denk eens aan een splitter (ja dat werkt ook om te combineren)
Een splitter werkt dus niet enkel voor 'uitgaande' geluidsstroom (naar 2 speakers bijvoorbeeld), maar ook als inkomende geluidsstromen (2 bronnen op 1 speaker)?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 00:52:
[...]

Yup, precies zoals ik zeg. Enige waar je op moet letten is bij de splitter of je wel eentje hebt die ook zowel audio als mic ondersteuning heeft. Wikipedia: Phone connector (audio)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Een mengpaneeltje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Een splitter kan je alleen voor een uitgang gebruiken. Wat sugerlee zegt klopt, je hebt in een bepaalde vorm een mixertje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Weerstand in serie met je audio kanalen zou al voldoende zijn bij een splitter. Maar ik weet niet of die verkocht worden. Zonder weerstand is het wat twijfelachtiger of het gaat werken, het is iig niet de bedoeling het op die manier te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Al zou je iets zelf in elkaar gaan solderen...... microfoon en lijn signaal, das niet even hard :)
Pagina: 1