Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hybride laptop gezocht, alternatieven voor de surface pro 4?

Pagina: 1
Acties:

• Harvem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 12:44
Hallo allemaal,

Mijn broer is op zoek naar een hybride laptop en heeft mij gevraagd om wat advies. Hij is geluidstechnieker en heeft tijdens zijn jobs veel down time, en dan wil hij de laptop/tablet gebruiken, en daarnaast zal hij hem thuis als laptop gebruiken. Zoals hij het zelf zegt:

"Bij voorkeur iets tussen tablet en pc, wordt veel op getyped, excel en word gebruikt. Dagelijks gebruik, liefst makkelijk mee te nemen."

De Surface Pro 4 lijkt mij op het eerste zicht een goede oplossing, maar die is aan de prijzige kant. Ik ben op zoek naar alternatieven, kwestie van een aantal dingen te kunnen vergelijken, en die bij voorkeur iets goedkoper zijn?

Wat ga je met je laptop doen?
Zoals gezegd, de standaard dingen, office, surfen, ... Geen games of editing ofzo.

Wat is je budget?
Surface Pro is qua budget het maximum (laat ons zeggen een dikke 1200 euro), liefst wat goedkoper.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, laptop moet gemakkelijk mee te nemen zijn en bij voorkeur ook als tablet te gebruiken zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Hier thuis hebben we de HP Spectre x360. Leuk ding, maar die is aan de grote kant om als laptop te gebruiken en prijzig. Surface Pro 4 lijkt me ideaal, maar ook aan de prijzige kant. Alternatieven welkom dus!

Alvast bedankt.

• Maj-Maj
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-11 10:23
Jammer dat hier nog niet op is gereageerd, want ik heb eigenlijk dezelfde vraag. Zelf heb ik mijn oog ook al laten vallen op de lenovo miix-serie (720 is net nieuw uit, maar is wel duur). Met HP heb ik eigenlijk niet zulke goede ervaringen dus die laat ik liever links liggen. Mocht iemand nog alternatieven weten...