Uitleg, Thor wil graag uitleg...

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ga in dit draadje even de newbie uithangen die nog nooit op het TMF is geweest, want vandaag is weer zo'n dag dat ik me gruwelijk erger aan een bepaalde moderatie. |:(

Het gaat me eigenlijk om deze reactie. Kan iemand mij uitleggen wat deze reactie zo goed, inzichtvol en interessant maakt? Wat is de toegevoegde waarde? Waarom is dit een must-read in tegenstelling tot al die andere reacties (inclusief de mijne)?
Ik wil het graag weten, want dan kan ik daar de inhoud van mijn eigen reacties op aanpassen... :z

Het kan misschien ook nog zijn dat de aangestipte reactie gewoon fout gemodereerd was... :P

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:10
Nou hij staat op 4 omdat 2 over 3 personen dachten dat het heeeeeel erg informatief is om te zeggen dat je je aandelen nooit op de hoogste koers moet kopen.

Dat klopt natuurlijk maar daar gaat het helemaal niet over. Hij hoort eerder op +2 te staan maar ik vind hem zelf echt overbodig. Hij legt niet duidelijk uit waarom je dat niet moet doen en het is ook wel off-topic.

zit er waarschijnlijk naast maar dan hoor ik het wel

Toevoeging.
Ik heb nog een keer door de hele draad heen gekeken en ik heb er een paar omhoog geschopt en een paar laten staan (ja /me is ook wat omhoog gegaan. Ik twijfel wel een beetje omdat een aantal elkaar zeker tegenspreken maar dat is mooi voor de rest om te beslissen. Hoewel ik zelf ook economy en bedrijfskunde heb gehad en ook het 1 en ander weet van het maken van wafers (of de machines die chips maken :) ) weet ik niet helemaal zeker of ze allemaal wel juist wel of niet must read zijn die er nu op staan. Wel heb ik de eerste link van thor al helemaal omlaag geprobeerd te helpen maar ik mag maar 1 keer modden dus dat had niet veel nut. Toch ben ik van mening (ja mening) dat ik goed mijn best heb gedaan en als er klachten zijn laat het dan weten :)

Wat betreft de link van thor die mag van mij ook wel op 1 of nul staan want het is gewoon een leuke reactie om iemand zijn tent uit te lokken maar het is ook wel weer een beetje inzichtvol (het klopt wel als de aandelen laag zijn inkopen maar ook weer niet omdat de aandelen juist nu hard aan het vallen zijn).

Signing of and please keep me informed :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me loopt de draad morgen wel ff door.
Is me een beetje te zwaar op de maag zo laat nog :)

En /me staat op +4, dus die is ook een tijdje rustig ;)

Ik vraag me intussen af of iedereen in TMF html rechten heeft? 8-)

Hehe, verrek weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 07 juli 2001 01:54 schreef Mecallie het volgende:

Ik vraag me intussen af of iedereen in TMF html rechten heeft? 8-)
Van de geregelde bezoekers (uit het hoofd)

Ikke (duh), TgF, Testcase, Otis, GaMeOvEr, ecteinascidin, Floris Diemel (duh), Femme (komt wel eens langs), WouterTinus, Moartn, RobinVR (meen ik)

Oftwel, iedereen die op één of ander manier crewmember is. Bij TgF is dit tijdelijk (alleen rijst de vraag hoelang 'tijdelijk' zal zijn)

Leuk toeval wil dat de complete éérste lichting MoliceOfficers hier tussen staan (is 'toeval'): GaMeVeR, ecteinascin en * Jaymz zijn logisch (GoT crew). testcase en Otis zijn T.net crewmembers en TgF is vakantiekracht (k*t term in deze).

Irrelevant zou ook in dit lijstje thuis(moeten)horen, maar de reden van zijn afwezigheid is genoegzaam bekend (helaas ;()

[edit:]
Het HTML in deze draad is gewoon simpel
code:
1
 [sub]subscript[/sub]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Alsof /me ooit rustig is op het TMF. Nee, de score van mijn reactie kan me op zich niet zoveel schelen (wel blij met mijn +4 :) ), maar ik kan me juist zo gruwelijk druk maken dat de verhouding binnen zo'n nieuwsthread zo scheef kan liggen.

Maar HTML-rechten... Tja, ik vrees dat ik die, nadat iedereen mijn HTML-kunsten heeft gezien, nooit zal krijgen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Zeg nooit <MARQUEE behavior=alternate SCROLLDELAY=100 SCROLLAMOUNT=100><h1><font color=99ff00>nooit</font></h1></MARQUEE>

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
<marquee>nooit :P </marquee>

Voor het gevoel dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

<marquee>Marquee ?</marquee>

Hmm, netscape vindt marquee op z'n tijd niet lekker. IE wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
[Dit bericht is gewijzigd door Jaymz op 07-07-2001 14:40]
Jammer, hè, Topix 1.2.9g... :P

Volgens mij is de marquee-tag geen geldige HTML-tag, maar een extraatje in Internet Explorer.

Ene search op het World Wide Web levert op:
Tekst ingesloten door het MARQUEE element wordt door Microsoft Internet Explorer 2.0 en hoger weergegeven in een lichtkrant, door andere browsers als stilstaande tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 07 juli 2001 15:03 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Jammer, hè, Topix 1.2.9g... :P
weet ik daarom ook "voor het gevoel erbij
Volgens mij is de marquee-tag geen geldige HTML-tag, maar een extraatje in Internet Explorer.

Ene search op het World Wide Web levert op:
NS doet het dan wel, dan niet (maar 't boeit me verder weinig, dus ik schenk er geen aandacht aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op zaterdag 07 juli 2001 14:36 schreef Thor-korenwolf het volgende:
<saaie lichtkrant> nooit :P </saaie lichtkrant>

Voor het gevoel dan
Beweegt ie nou gewoon omdat * Jaymz hem heeft aangepast of gewoon omdat /me iets gedaan heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Omdat Jaymz hem voor het laatst gestuurd heeft. (ik heb 'men' ooit eens in de maling genomen, ik weet alleen niet meer welk topic)

Ik maakte smerig gebeuik van het feit dat je (ook als mod!) binnen 5 minuten ongemerkt kon wijzigen.

Men snapte het niet helemaal, totdat de Bug * Jaymz bleek te heten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
squash that bug if you please :)

Nou ik vind het eigenlijk best wel grappig. Maar wat had je dan gedaan en ben je dat nogmaals van plan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 07 juli 2001 15:44 schreef wauskes het volgende:
squash that bug if you please :)

Nou ik vind het eigenlijk best wel grappig. Maar wat had je dan gedaan en ben je dat nogmaals van plan >:)
Gevonden:
[topic=164923]

Ik kan dit niet meer, omdat topix nu aangeeft dat het bericht gewijzigd is, als het door een mod wordt gedaan, ook binnen 5 minuten (dat stukkie was dus toen nog niet zo)

mensen dachten dat ze een bugje ontdekt hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Vind je het gek dat ze dan dachten een bug te hebben gevonden.

Hoe zou jij het vinden als in 1 keer je opmerking foetsie zou zijn :P

Ach verrek dat kan natuurlijk ook wel door andere mods. Lijkt me wel grappig allen dan zal * Felicia wel uit zijn dak gaan >:)

Net als toen (ik dacht bulldog) ff slotjes aan het strooien was :)

Pagina: 1