OK, ik heb het volgende probleem.
Mijn dochter heeft mijn oude Android phone (xPeria P) waarbij mijn gmail account leidend is.
Nu heeft zij een nieuwe swype beweging ingesteld als paswoord en dat is ze natuurlijk vergeten.
Even simpel mijn gmail paswoord invoeren en het is in orde zeker?
toch niet, telefoon blijft zeuren dat paswoord niet correct is
Wat heb ik geprobeerd?
- huidige paswoord geprobeerd, werkt niet (ook in browser op pc uitgelogd en getest, dus paswoord is wel degelijk goed!)
- vorige paswoord geprobeerd, ook niet
- 2 factor uitgezet en deze paswoorden nog eens geprobeerd, ook niet
- app specific paswoord aangemaakt in Gmail Account, ook niet
- 2 factor aangezet en die code ingegeven, ook niet
- beveiligingsvraag geprobeerd, maar dat is er eentje die ik niet terugzie in mijn Gmail Account, dus ook geen flauw idee van.
Ik heb het gevoel dat het weinig nut heeft om in mijn Gmail account dingen aan te passen, want de data staat af op de telefoon, dus die weet toch niet wat er online gebeurd.
Ik zie ook geen manier op data of Wifi op te zetten, dus eigenlijk ben ik wel een beetje ten einde raad.
Mijn dochter heeft mijn oude Android phone (xPeria P) waarbij mijn gmail account leidend is.
Nu heeft zij een nieuwe swype beweging ingesteld als paswoord en dat is ze natuurlijk vergeten.
Even simpel mijn gmail paswoord invoeren en het is in orde zeker?
toch niet, telefoon blijft zeuren dat paswoord niet correct is
Wat heb ik geprobeerd?
- huidige paswoord geprobeerd, werkt niet (ook in browser op pc uitgelogd en getest, dus paswoord is wel degelijk goed!)
- vorige paswoord geprobeerd, ook niet
- 2 factor uitgezet en deze paswoorden nog eens geprobeerd, ook niet
- app specific paswoord aangemaakt in Gmail Account, ook niet
- 2 factor aangezet en die code ingegeven, ook niet
- beveiligingsvraag geprobeerd, maar dat is er eentje die ik niet terugzie in mijn Gmail Account, dus ook geen flauw idee van.
Ik heb het gevoel dat het weinig nut heeft om in mijn Gmail account dingen aan te passen, want de data staat af op de telefoon, dus die weet toch niet wat er online gebeurd.
Ik zie ook geen manier op data of Wifi op te zetten, dus eigenlijk ben ik wel een beetje ten einde raad.