Gezocht laptop voor muziek productie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag.
...
Hoi.

Ik zoek een een goede laptop voor 450 tot 550 euro.
Ik ga in FL studio 12 werken. Wat raden jullie mij aan ? Zelf heb ik er niet alle verstand van.

Relevante software en hardware die ik gebruik.
... Windows 7 - 8 - 10.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.

... Ik weet niet goed waar ik moet zoeken en ben al een tijdje aan het zoeken.
Dus raad is welkom.

GR Johan.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Hoi, je openingspost is wel érg summier hoor.
Ze raden bij de 'requierd specs' van het programma toch wel een i5 aan met een 8gb RAM geheugen om een beetje te kunnen draaien. Het ligt er met zulk soort programma's vooral aan in welke mate je het gebruikt. Als je het echt vol stopt met sporen etc dan kan je die 8GB zo vol krijgen net als 16 of zelfs 32GB is vol te krijgen.

Dat zijn dingen die je in je hoofd moet nemen. Opslag, een SSD(solidariteit state drive) is het snelste maar voor puur opslag is een hdd goedkoper. Het is echt een keuze wat je wilt.

Kwa laptops, er zijn leuke Lenovo ideapads in die prijs range. Je kunt meestal achteraf de hdd eventueel zelf verwisselen naar een SSD.

Je bent al een stap op weg, namelijk je budget en waarvoor je hem gaat gebruiken. Nu zou je naar de miniem vereisten van het programma hebben moeten kijken en dat dan invullen in de pricewatch bijvoorbeeld. Dan krijg je een lijst te zien en dan kun je zien of je budget aangepast moet worden of je eisen.

Succes ermee :)

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daniel bedankt voor je reactie maar zou een computer niet beter en goedkoper zijn dan een laptop ?