Ik probeer video's van Tweakers zelf te casten naar mijn Chromecast. Dit doe ik vanaf mijn Nexus 5X met Chrome. Het heeft altijd gewerkt, maar sinds kort lukt het niet meer. Ik kan keurig mijn Chromecast kiezen , je ziet de Chromecast op de tv ook in beweging komen (blauw logo van casten komt in beeld) , je ziet heel kort even het een begon scherm van het filmpje van Tweakers met een klein plaatje links onderin om vervolgens alleen een zwart scherm te zien. Er wordt geen gebruik gemaakt van adblockers of iets dergelijks. Video's van bv YouTube kan ik prima naar de Chromecast pushen.
En met je mobiel gewoon afspelen werkt wel? Of dat ook al niet?
Commandline FTW | Tweakt met mate
En andere video's (van bijvoorbeeld YouTube) cast hij wel?
Edit: AH. Nevermind. Zie het nu al in je post staan.
Edit: AH. Nevermind. Zie het nu al in je post staan.

[ Voor 34% gewijzigd door BeToBe op 07-07-2017 06:32 ]
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
Als de Chromecast bij mij moeilijk doet met streamen is het of vaak mijn eigen WiFi netwerk waar we met redelijk wat mensen op zitten dat deze even een reboot nodig heeft of de de apps zoals twitch en Netflix hebben een slecht werkende update gehad en doen het vaak na een paar dagen weer.
Zelfde issue als TS hier. Ook na Chromecast restart. Het is niet druk, ik ben momenteel
alleen thuis (2 telefoons en een chromecast op 5Ghz).
Casten vanaf de desktop browser lukte gisteren nog wel, vandaag ook niet meer.
Gedrag: blauw casticoon, kort verschijnt een videopreview en laad-/videovoortgangsbalk in beeld en gelijk weer het blauwe casticoon dat zo blijft tot de time-out waarbij chromecast terug gaat naar de backdrop.
Casten van een tabblad of vanuit youtube werkt zonder problemen.
(tested on video: Samsung Galaxy S8 en S8+ Review - Sexy smartphone blijkt behoorlijk trouw en video: Google Tango en de Lenovo Phab 2 Pro - Eindelijk echte smartphone-inno...
Workaround: cast in Chrome het tabblad in plaats van de video en speel vervolgens de video full screen. Niet ideaal misschien qua beeldkwaliteit, maar werkt vrij aardig.
alleen thuis (2 telefoons en een chromecast op 5Ghz).
Casten vanaf de desktop browser lukte gisteren nog wel, vandaag ook niet meer.
Gedrag: blauw casticoon, kort verschijnt een videopreview en laad-/videovoortgangsbalk in beeld en gelijk weer het blauwe casticoon dat zo blijft tot de time-out waarbij chromecast terug gaat naar de backdrop.
Casten van een tabblad of vanuit youtube werkt zonder problemen.
(tested on video: Samsung Galaxy S8 en S8+ Review - Sexy smartphone blijkt behoorlijk trouw en video: Google Tango en de Lenovo Phab 2 Pro - Eindelijk echte smartphone-inno...
Workaround: cast in Chrome het tabblad in plaats van de video en speel vervolgens de video full screen. Niet ideaal misschien qua beeldkwaliteit, maar werkt vrij aardig.
[ Voor 7% gewijzigd door Propheticus op 18-07-2017 17:53 ]
Pagina: 1