Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor studie (Sportkunde)

Pagina: 1
Acties:

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-11 13:12
Hoi hoi,

Ik ga volgend schooljaar beginnen met studeren, en zoek voor deze studie een laptop. Ik ga een sportopleiding doen (Sportkunde) dus ik verwacht geen "zwaar" gebruik.

Wat ga je met je laptop doen?

Ik wil denk ik gewoon Windows gebruiken, is een andere OS beter? Haal me maar over ;) . Ik denk dat de meeste taken via Office (Word, Powerpoint) gaan worden uitgevoerd en dat er een beetje browsen/surfen bij komt. Misschien komt er ook nog heel licht gamen bij voor wat ontspanning tussendoor.

Wat is je budget?
Ik denk zelf rond de 500/600 euro, dit is alleen een schatting.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag eigenlijk wel. Ik ga met de trein naar mijn studie, dus hij moet het liefst een hele dag mee kunnen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen zin in een slome laptop die zelfs al bij Office programma's opstarten gaat haperen (ik spreek uit ervaring :9 ). Hier zal ik me anders denk ik best erg aan gaan ergeren :P . Thuis heb ik namelijk nog een redelijk snelle game PC. SSD zou trouwens ook erg fijn zijn.

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-11 18:05
Kijk eens naar de Xiaomi Air 12, gebruik hem zelf met volle tevredenheid :)

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-11 13:12
wouterg00 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 20:18:
Kijk eens naar de Xiaomi Air 12, gebruik hem zelf met volle tevredenheid :)
Ziet eruit als een prima laptop, alleen vind ik dat China gedoe een beetje lomp (met garantie, klantenservice etc.)