4K HDR HDCP 2.2 60hz receiver

Pagina: 1
Acties:
  • 691 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrAzke
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-10-2020
Beste Forumleden.

Ik ben zelf in het bezit van een OLED 4K HDR TV en heb daarbij een PS4 en een PC. Nu wil ik graag een nieuwe receiver kopen, zodat ik hierop mijn PS4 en PC kan aansluiten,zodat ik via de receiver ook 4K en HDR heb voor het beeld. Nu zijn er receivers die dit ondersteunen, maar welke is nou het best voor HDR, HDCP 2.2. en 60hz ( voor spelen van games op 60 fps via pc) Ik hoop dat iemand mij hiermee op weg kan helpen. Prijs is max 1500,- wat ik uit wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-10 23:20

DarkSide

theres no place like ::1

Bijna alle huidige receivers voldoen.
Als het een 2016 model is weet je bijna zeker dat ze voldoen. Dus alle nieuwe receivers van modeljaar 2017 ook.

Met een budget van 1500,- kan je genoeg kiezen.
Welke het beste is......dat hangt van wat je wilt.
Wil je gewoon al deze opties dan hoef je geen 1500,- uit te geven. Maar ben je met 500,- ook al klaar.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Denon? Onkyo? Marantz? Pioneer? Panasonic? Zeg maar, ongeveer elk merk wat je bij elke grote consumenten-toko kan kopen.

Ik lees dus dat je 1x HDMI out en 2x HDMI in nodig hebt? Mooi, dan kan je je eisen/wensen hier invullen en klaar.

Je vergeet alleen wel te vermelden of je "maar" 2.1 geluid wil aansturen of dat je al een complete Atmos-setup hebt staan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:03

FeaR

In GoT we trust

Dit valt onder aankoopadvies en aankoopadvies hoort thuis in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat ik de eigen inzet mis. Als je in Consumentenelektronica Aankoopadvies een topic opent zie je een template om aan de eisen van GoT te voldoen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.