Mijn huidige desktop met een i5-2500k, is gebouwd in 2009 voor zover ik het me kan herinneren. Na een lange tijd sparen is het tijd om een nieuw systeem in elkaar te zetten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn nieuwe PC is bedoeld voor het spelen van Prepar3d met veel add-ons en daarnaast nog andere nieuwe games zoals Ghost Recon.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een GTX 960 4G, dus videokaart is nu nog niet nodig. Daarnaast heb ik nog een powersupply van 500w (ik weet niet of dit genoeg is). Ik verwacht aan 500gb SSD genoeg te hebben dus een extra HDD is denk ik niet nodig. Randapparatuur is ook aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het gaat bij mij om inhoud, ik heb het liefst een kleine behuizing. Bovendien heb ik het liefst 16 of 32 gb aan geheugen. Moederbord wil ik niet veel aan kwijt raken, ongeveer €130,-
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Aan mijn lijst ontbreekt: een moederbord, processor koeler, geheugen en een behuizing. Aangezien ik een groentje ben op dit gebied, heb ik besloten om hier om hulp te roepen. Ik ontvang graag van jullie advies en aanbevelingen voor deze 4 componenten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn nieuwe PC is bedoeld voor het spelen van Prepar3d met veel add-ons en daarnaast nog andere nieuwe games zoals Ghost Recon.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een GTX 960 4G, dus videokaart is nu nog niet nodig. Daarnaast heb ik nog een powersupply van 500w (ik weet niet of dit genoeg is). Ik verwacht aan 500gb SSD genoeg te hebben dus een extra HDD is denk ik niet nodig. Randapparatuur is ook aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 339,50 | € 339,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 163,50 | € 163,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 503,- | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het gaat bij mij om inhoud, ik heb het liefst een kleine behuizing. Bovendien heb ik het liefst 16 of 32 gb aan geheugen. Moederbord wil ik niet veel aan kwijt raken, ongeveer €130,-
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Aan mijn lijst ontbreekt: een moederbord, processor koeler, geheugen en een behuizing. Aangezien ik een groentje ben op dit gebied, heb ik besloten om hier om hulp te roepen. Ik ontvang graag van jullie advies en aanbevelingen voor deze 4 componenten.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2017 20:36 ]